Porcsenglar Porcsenglar
Estas en » Weblog de Montaña » Archivo de Relatos » February 2004 » Puigpedros Per Meranges
Wednesday 25 de February de 2004, 00:00:00
Puigpedros per Meranges
Tipo de Entrada: RELATO | 4830 visitas

Per fi.

[+] click para ampliar

Ja feia dies que en teniam ganes. L´hem vist des-de tots els cantons. Desde el cadi, desde el pic de la Carbassa, Desde el Montmalus (Li hem vist el "cul") i per fi, un bon dia, amb sol, amb proutes forçes per arribar fins al refugi de Malniu a peu despres de maleir la cadena que hi ha a la pista, sense esquis i sense res, aixi, a pel,nomes amb botes, jo pantalons de pana negres i en Jhon, colega inseparable i al que mai estare prou agrait, vam enfilar cap al Puigpedros. Tota una experiencia. Neu, pero amb sol. Vam trigar com a 6 hores entre pujar, dinar a dalt i baixar, pero el temps no importa. Vaig gaudir de la suor, de la companya, del vent i d´una perdiu blanca que ens miraba mentre baixabam. un dia rodo. Feu-lo, val la pena. Vistes a tota la Cerdanya, el Cadi, totes les muntanyes d´Andorra, en fi, un regal per als ulls. L propera sortida sera per fer el borinot amb trineus, revolcar-nos per la neu i jugar com esquirols en allo tan blanc i tou.