Porcsenglar Porcsenglar
Estas en » Weblog de Montaña » Archivo de Relatos » June 2004 » Pas Dels Gosolans
Wednesday 2 de June de 2004, 00:00:00
Pas dels Gosolans
Tipo de Entrada: RELATO | 4181 visitas

Passejada plaent.

Avui,1 de Juny, hem anat amb el Jhon a fer una volta fins al pas dels Gosolans.
        Desde Martinet hem agafat la pista que porta al refugi dels Prats d´Aguilo, el vell Lada Niva ho puija tot. Un cop al refugi, hem enfilat cap al Pas dels Gosolans, ja feia dies que esperavam que no hi hagues massa neu. de fet, es podria dir que hem pujat per el plaer de veure un cop mes les inmillorables vistes desde dalt del Cadi.
        Encara que hem trobat una mica de neu, en cosa d´una hora ens hi hem posat. Ja a dalt del Cadi, ens hem arribat fins al pas de la pedra plana. Aguiles volant per damunt nostre, nuvols per darrera, a la zona del Pedraforca....Tot un espectacle. Tambe ha vingut Juca, el gos que tenim a mitjes, be, ell el te i a mi em mossega.
              Entre puijar, fer un mos a dalt i tornar al refugi, crec que hem estat vora tres hores i mitja. Hem fet petar la errada amb els que porten el refugi, bona gent, i cap a La Seu.
Un dia ben aprofitat, si