Estas en » Pedres, rocks i fòssils » Cuaderno de Entradas » July 2009 » Funció Clorofíl·lica A La Pastereta
Tuesday 14 de July de 2009, 22:47:31
Funció Clorofíl·lica a la Pastereta
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2214 visitas

Aprofitant l'últim divendres sense crios i que les temperatures han baixat, ens decidim per anar a fer la Funció Clorofíl·lica a la Pastereta, una bona via per anar tranquil i disfrutar de l'escalada.

Malgrat la bona temperatura i uns nuvols que ens tapen el sol arrivem ben suats a peu de via. La primera xapa es veu força amunt, a uns 10-12m, semblar ser que n'hi havía una avants pero que ha desaparegut. De tota manera es pot autoassegurar perfectament i després està cosit fins la R. Atenció al mur final on hi ha el pas clau de la via ja que si ajunta una altre des de l'esquerra i es fàcil confondres -s'han de seguir les xapes rojes-. El segón llarg es fa molt bé tenint una R2 per ballari tangos, i al darrer superes un primer mur de IV per arrivar a l'aresta fins una doble assegurança pintada de blau. El ràpel està un parell de metres a sota i val la pena fer-hi la R havent posat una cinta a una de les xapes de sobre. Em pujat amb 1h 30' sense donant-se pressa.

Rapelem la via, primer fins la R2 i desprès tot recte avall anant a cercar una R uns 10m a l'esquerra de la R1 i a la mateixa alçada.

En conjunt un traçat disfruton que, malgrat ressenyar-lo de 5 (per mi nomès ho es el pas d'entrada a la R1) l'hem trobat en conjunt mes senzilla que la Sol Solet. Recomanable per iniciar-se en via llarga.

Calen 2 cordes de 50m, unes 12-14 cintes -alguna llarga- alguna peça -friend, tricam,... mitjà-petit- pels primers 10m i les R.