La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña > Pedraforca

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 29 december 2005 - 10:34:30

Pedraforca

Ola!
Algú ha estat fa poc al Pedraforca?. Quanta estona hi ha des d´on es deixa el cotxe al Refugi de Lluis Estasen?. Per pujar al refu de nit, qtal?. I la pujada al Pedraforca? És que només he estat allà a l´estiu... a més tinc memòria de peix i suposo que de nit fins el refu, com a mínim estarà entretingut.
Senkiu!!!


  

expandir todo contraer todo 11 Respuestas Última respuesta Wednesday 4 january 2006 - 16:36

 
Thursday 29 december 2005 - 11:10
Hola!
Vaig pujar un cop de nit al Refugi des del parking i és un no res (mitja horeta). Al Pedraforca només he pujat a l´estiu, però si vols veure com està de neu ficant al google "webcams de catalunya" trobaràs una del Pedraf. No n´hi ha massa.
Espero q et serveixi d´algo!
Adéu!

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 29 december 2005 - 11:17
 home lai memoria de peix si que tens doncs...pq desde el mirador al refu son 20minuts. No se quina ruta vols fer...suposo que la de la balma de les orenetes coll del verdet...No te massa complicacio pero al final de la canal tho trobaras glaç i potser tens un passet o dos a fer . Normalment pots gaudir del sol cosa dolenta pq et fa llevar mes dhora pero aquests dies esta fent força fred o sigui que no tindras aquest problema jejeje porta te calent al termo jejejejeje.
No se com esta de neu...jo estic a l´atur muntanyil...pero la cara oest del pollego sol estar carregada si hi ha neu recent ( pregunta al guarda).
el descens  si no vols merders... esta be per la cara sud fins a lenforcadura... i del bosc al refu.

passatho molt be!!!!!!!!!!



   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 29 december 2005 - 11:35

Bones,

L´estona depen de fins on puguis arribar amb el cotxe. Si pots entrar a la pista pares on hi ha el remuntadoret que tenen els del refu i són 10 minuts a peu sense problemes ni de dia ni de nit.
Si deixes el cotxe al mirador tens uns 25 minuts potser....la pujada al refu s´inicia una mica abans del mirador, està indicat....i el camí doncs bé....no té massa pèrdua, ves seguint les sneyals als arbres....sense marxar cap a l´esquerra...que hi ha algun senderó que es desvia...de tota manera t´orientes bé pq sempre tens la pista a la dreta....No veus el refugi fins que no estàs a sobre...de fet quan jo vaig pujar de nit hi va haver un moment que em pensava que l´havia saltat ja que el feia més aprop...ja et dic...25 minutets aprox.

Salutacions


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 29 december 2005 - 12:05

Moooltttesssssssss gràcies!!!! jolín... kina rapidesa!!!

Doncs sí... recordava una mitja horeta... però com sóc així... m´he dit, millor preguntar...  Vinyi, doncs sí... tinc una memòria de peix impressionant!I sobre lo del període d´atur... tranki... no+ és un parèntesis! en 2 dies estàs donant-te canya... ja sortirem un dia, no? 
Moltes gràcies per les indicacions a tots!! aixxxx kines ganes! Mmmm i amb una mica de sort començaré l´any estrenant-me amb el gel!!! yujuuuu!!!! ja us explicaré....!
Doncs res... Mònica, ens veiem demà!

Un  wapos!


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 29 december 2005 - 19:57

Cuidadin que la neu ens visitaaaaa!


COMENTARI:
Les precipitacions s´iniciaran al final de la tarda del dia 29. La neu podrà caure a qualsevol cota a l´interior i per sobre d´uns 200 m a les zones properes al litoral, si bé en alguns moments la neu podria arribar a la línia de la costa.
A punts de l´interior, principalment del terç oest, es podran acumular més de 2 cm de neu.
En general les precipitacions seran febles si bé al final del dia podran ser moderades a punts del quadrant nord-oest.

Tranquils que demà el pronòstic és força bo.


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 29 december 2005 - 20:02
Per cert, quan aneu?. És un un lloc que a l´hivern em faria gràcia per fer una matinal.
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 30 december 2005 - 13:01
Eis..... res, si fot fred ja m´abrigaré!
Jo pujo avui a la tarda, hi ha qui puja avui després de dinar i inclús el Tonito puja demà a la tarda-vespre després de la St. Silvestre... o sigui que si vols... ja saps...
Ens hem juntat una bona colla.... ens ho passarem
Si t´animes: 636052863 (millor truca´m pk vaig de cul al curro i no crec que em troni a connectar ja fins el 2006!)


   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 3 january 2006 - 11:58
Jijiji, ya veo que la tarda en catalan es como la soir en francés, que dura desde que terminas de comer hasta que te acuestas.  Porque vista la hora a la que llegastéis al refugio después de que saldría la patrulla de rescate a buscaros.
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 3 january 2006 - 14:35
Si es que ... ya lo decía una chica : "no té massa pèrdua, ves seguint les sneyals als arbres.... sense marxar cap a l´esquerra (yo va y todo pa la derecha!)...que hi ha algun senderó que es desvia...de tota manera t´orientes bé pq sempre tens la pista a la dreta...."
El problema es que me perdía el capítulo del barrio sésamo de....ésto es derecha...ésto es izquierda.. arriba... abajo... mmmm iba hablando distraida  y el resto ya lo sabeis.... me lo perezco
I Fern.. pues sí... llegamos a las 1000 .... suerte que nos echastes una !!!
Sobre esto que dices de la soir.. pos ni idea...  pero tarde sí que era!


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 4 january 2006 - 16:34
Com ho vareu trba de neu i gel?
Pensem anar el dia 6 a vore si ens podeu informar.


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 4 january 2006 - 16:36
ho tens al llibre de piades http://www.madteam.net/foro/piadas.php
   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies