La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > La Cafetería > restaurant proper a Sort

La Cafetería

volver al indice del foro.

Wednesday 30 may 2007 - 14:09:12

restaurant proper a Sort

Molt bones a tothom, aquest cap de setmana anem a la vall ferrera i ens agradaria fer un bon apat al mateix tornar diumenge. Algú sap un bon restaurant ( d´aquells que omplin força el plat, i que no es passin amb els euros!!!!!!), per aquella zona o per Sort, Tremp,etc... Gracies a tots.

  

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Tuesday 3 july 2007 - 16:45

 
Wednesday 30 may 2007 - 14:20
Hola Llembresku.
Jo no hi he dinat, però tinc un amic que no fa massa que ha obert un restaurant a Montardit, just abans de Sort (pujant), que es diu el Celler dels Joglars. A més, és muntanyenc. Segur que ho fa bé.
El telèfon és el 973 620 663.
salut

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 30 may 2007 - 14:28
¡Hola! Aquest estiu vaig estar treballant a Sort i cada dia dinàvem a una pensió que es diu Can Josep, 10 euros i bona quantitat, sobre tot si et demanes una escudella. Els companys de feina sopaven a una pensió de carretera a Baró, que es un poble que està molt a prop de Sort en direcció a La Pobla de Segur i pel que deien allà la quantitat era encara més gran, però de preus i qualitat no en se res. En general per aquelles contrades no crec que hi hagi plats escarransits a cap lloc, però si vas sobre segur millor. Gaudeix de la zona, que dona per molt, tant per muntanya com per gastronomia. Deu!
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 3 july 2007 - 16:45
Hola Itus...el Joan tambè és company meu.Per on voltes tu ?
   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies