La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > La Cafetería > lesio a l´espatlla

La Cafetería

volver al indice del foro.

Tuesday 3 july 2007 - 10:22:39

lesio a l´espatlla

 Fa 3 anys vaig patir una lesió a l´espatlla,i després de moltes sessions de rehabilitació i 4 infiltracions van ferme una artroscopia.
 D´aixó ja fà 4 mesos i encara tinc algunes molesties,en aquest temps la meva activitat muntanyera s´ha llimitat a passejades sense portar pes a l´esquena.Jo no faig escalada, nomes alguna cresta de poca dificultat,peró m´agrada fer travesses amb lo qual he de carregar força pes i també faig esqui de fons i muntanya,que aqui si que he de bellugar l´espatlla.
 Si algú s´ha trobat en aquest cas,que m´expliqui com ho ha passat,no m´agradaria canviar les aficions ni la feina.
GRACIES!

  

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 13 july 2007 - 20:37

 
Wednesday 4 july 2007 - 22:07

Hola Mavima,

acabés de patir el meu malson del 1996: 4 infiltracions de cortisona, ressonàncies, rehabilitació a tope, acupuntura, vudú i finalment artroscopia a l´espatlla dreta i com a resultat tendinitis crònica de per vida. A banda de no poder aguantar el braç dret aixecat faig vida força normal. De fet sóc mestre d´educació física. De costat, al principi em costava dormir però ara, amb el pas dels anys, m´he acostumat

De natació no en puc fer pel fet de rotar el braç menys en braça. Bicicleta a vegades es carrega el braç sobre el manillar pero no dóna gaire problemes

I en quan a la muntanya no tinc cap problema en carregas motxilles. He fet la tira de km. Esquiant tampoc dóna cap problema. Només quan alço el braç per damunt l´espatlla.

Fa dos anys ho vaig intentar una altra vegada però el traumatòleg em va dir que ho deixés estar, que l´únic que podia fer era conviure amb aquesta "mancança"


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 4 july 2007 - 23:58

    Be, de la meva lesio a l´espatlla ja fa dos anys i mig, i encara de tant en tant em fa algun "cluck" estrany, multiples sesions de rehabilitacio, corrents, microones, massatges,scanners, valoracions de artroscopia i  per fi sembla esser q van decidir deixar-ho estar tal cual, es a dir amb una mancança de moviment (no podia aixecar el braç per sobre de la espatlla, pentinarme era quasi imposible) buf

  Tot i aixi un servidor es un mica tossut i vaig començar a penjarm-hi d braços, natacio, vias ferrates, i si, em caien llagrimes com punys de dolor, peró estic quasi al 95% recuperat i ja ni em fa mal.

  Doncs una mica de paciencia (4 messos es aviat encara ) has de ser pacient encara q sembli q no es progressa.

 K tinguis molta sort


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 13 july 2007 - 20:24
Gracies pels anims a Marius i abuelete, fins avui no m´havia pogut conectar,de fet fà una setmana que he començat a treballar i em va més bé del que pensava,tot i que en la meva feina he de bellugar algun que altre pes (condueixo un camió-grua),i amb lo de dormir,cap el costat esquerra ara començo a posarm´hi.
 Ja se que no es molt étic però saber que no ets l´unic que ho ha patit ajuda bastant.
Salutacions a tots dos!

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 13 july 2007 - 20:37

Fa tres anys? ups!!!

 

jo en vaig tenir una ara fa casi 4, vaig estar fentt rehabilitació recordo que m´hi passaba molta estona amb ultrasons, ejercicis molt suaus, pero que eren dificilicims en aquell moment, i vaig pensar que no escalaria mes tant segur com abans..... aixo va servir per que prestés mes atenció als peus al escalar i menys als braços...amb el temps, el braç em deu faltar un 2 o un 3% de mobilitat, sols ho noto la mancança en posicions extranyes escalant.... i el dolor, ni el recordo... i la confiança amb le braç, la de sempre....

crec que en aquestes lesions es molt important la recuperació, ja que els musculs estan molt debils, i les tendinitis poden surtir molt rapidament..

que tinguis sort!! i recupera poc  a poc!!! tens tota la vida pel davant!

 


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies