(5 mensajes) 15:45:55 - Re: Collsacabra - Mirlo - ver conversación
11:25:08 - Re: Collsacabra - Bouvier - ver conversación
Home si es la primera vegada que hi vas, jo et recomanaría la pujada al Monestir de Cabrera sortint des de Cantonigros, tornant pel Pla d'Aiats, es una circular d'unes cinc hores, força entretinguda, tens un bar dalt del Monestir per fer un mos, i les vistes son molt maques tant des de cabrera com des del Pla d'Aiats. Hi han forces ressenyes de l'excursió i en el mapa de l'alpina està força marcada.
Que ho disfrutis
|
11:02:51 - Collsacabra - jordi_cb - ver conversación
Hola a tothom,
Estic buscant rutes per la zona del Collsacabra, ja que gairebé mai hi he estat. La nostra intenció es pujar, a primera hora del matí, fer una ruta circular, i a la tarda, agafar el cotxe i tornar cap a casa. Tenim entre 1:30 i 2:00 hores de cotxe, per tant des de les 9:30 del matí, fins a mitja tarda, per caminar, dinant al camp, o en bar -depenent de la ruta-.
Que em recomaneríeu ???? No cal que sigui una ruta fàcil, ens agraden les canals o graus, els desnivells i l'alçada, etc. (en aquest cas no cal ferrata, per això). O sigui veure el mes representatiu del Collsacabra, o veure tot allò que no ens hauríem de perdre .
Moltes gràcies,
Jordi
|
10:48:24 - Re: Re: Canigó - Lolola - ver conversación
Gracias a todos por la ayuda,si el tiempo no lo impide y todo va bien, ya os explicare a la vuelta
|
10:44:32 - Re: Re: Re: Canigó - lolola - ver conversación
Moltes gracies per l'informació.A la tornada t'explico com ha anat tot
|
| |
(11 mensajes) 22:57:45 - Re: Re: Re: Aresta Idil·lica a la Agulla dels tres Ponts - Minairó - ver conversación
Si puges per la pista que surt del poble de Peramola direcció Cortiuda (primer asfaltada i després de terra, ben arreglada), a una 4 km del poble trobaràs un trencall a la dreta que porta al mas Torrent (es troba a 200m del trencall). Allà s'aparca i surt un camí (senyal "Corb i Ribalera") que en 20 minuts et porta al coll de Mu i d'allà planejant fins a l'aresta Idíl·lica en 20 minuts més. Si tens 4x4, del mas torrent pots pujar una mica més amunt, però no val la pena.
És l'aproximació més ràpida, còmode i sense gaire desnivell.
|
22:25:21 - Propuesta: NORT-CLIMBINGESTAGE. - eneko - ver conversación
Bueno,en el ultimo rockestage,como casi siempre,nos kedamos los ultimos el peersonal del norte.asi pues,hablando,comentamos la posibilidad de hacer alguna cosilla por nuestras tierras y porsupuesto ke se anime el ke kiera y pueda.hablamos de noviembre y el tercer finde ,pero,hay personal ke a ultima hora le han surgido alguna cosilla asi ke hemos pensado en el 8-9 de noviembre.la historia,pues un poco en la linea de los rockostage.kedar el viernes para los habrazos de oso y contarnos nuestras cosillas y el sabado apretar en la roca y a la noche una buena cena y tomar unas zervezillas.el domingo escalar mas suave y vuelta para casa.asi ke dicho todo esto,solo animaros a todos/as a ke os hacerkeis.
un abrazo.
Lugar / Zona: ETXAURI.
tipo de actividad: KEDADA,ESCALADA.
Fechas: 2008-11-7 a 2008-11-9
Puedes ver más informacion entrando aqui
|
21:14:25 - Re: Re: Roko Riglero - makoki - ver conversación
Pobre "cheerleader" de Eneko. El Domingo estaba malico, y era por el licor de mandrágora. Porque las tropecientas cervezas, el vino, el patxarán, etc..., eso no hace nada... .
Como siempre, genial, de vuelta a casa con buen sabor de boca, que todavía me dura. Lástima que esté tan lejos y no pueda acudir a todos los rokos, que no será por ganas....
Un abrazo y eso..
|
19:01:03 - Re: Re: Roko Riglero - _sergio_ - ver conversación
Peña ya veo que os lo habeis pasado en grande como siempre... al final tubimos bodorrio este sabado y teniamos familia en casa, y yo encima todavia voy renqueando... pero al proximo estamos hay.
Un abrazo a todos y todas, estais hechos unos machines( lo digo por las peaso maracas que lleva Eneko en la foto  )
Sergio
|
17:13:38 - Re: Roko Riglero - eneko - ver conversación
eh!!!pues a mi el licor de mandragora no me hizo ningun favor,eh????no veas lo ke me costo kitar el clavo el domingo!!!
bueno,como bien comentais,una vez mas conseguimos juntarnos un grupete majo,con unos mismos objetivos y lo pasamos agusto,agusto.....unos de aki ,otros de alla,los aitas y las amas con los/as txikis....a mi me parece bonito y la verdad es ke leiendo el post de josu uno piensa y se pone tontorron porke.....y de ke os conocia yo antes? mmmmmmm.....nos une la vertical o simplemente es ke decimos...joder!!!ke bien me lo paso en los rockestages,ke agusto,ke gente mas majeta.....ademas de escalar ,le dan a la cerveza y hacen el indio sin ningun complejo y no hacen dietas.....ke ricas las migas y el jarrete de margalef......y los videos de iran.....y ke te has lesionau y todo son energias .....y ke no termina uno y estamos pensando en el siguiente y ademas hay a kien le he visto los 4 findes de septiembre y viven a 60 klm.....pero si os veo mas ke a mis hemanos!!!!!joer y esta chica ke ha venido la primera vez ke buena gente.....y menos mal ke siempre llueve...aunke eso no es un gran problema jajajaja......ufffffff...ke son muchas sensaciones ......josu......has puesto usted el dedo en la yaga ke decia faimino y cansado.se me ha ido por completo
un abrazo a todos/as,nos vemos en el proximo
|
16:11:37 - Re: Roko Riglero - Eva - ver conversación
Pues estubo muy muy bien sí..., y el tiempo el sábado respetó para que todo el mundo pudiera escalar... , hasta yó, como dice Josu, que pude probar gracias a Quintin y Montse como me respondía la rodilla después de unos cuantos meses de paron... aunque al día siguiente me dolía mas de lo normal, pero mereció la pena...
Pues no es lo mismo que un video, pero alguna fotiki de Eneko con las cariocas hay jijijiji... (de Vica tb tengo, pero sale negro , vamos que no se ve na..., claro que a esas horas de la noche y en éstos estados no se me puede pedir mucho...)
A ver si adivinais quien es el personajillo de la última foto... jijiji... vamos... que no te libras...
Muchas gracias a todos por éste finde y hasta la próxima familia!! Que será prontito!!
Muxus.

|
14:20:02 - Re: Zona d´escalada entre Puigreig I Vic - Zaldyon - ver conversación
Collsuspina no he nat mai pero per les ressenyes que tic el grau pica bastant
Moia, la zona montbru hi ha un IV i molts V el que pasa es que moltes de les vies estan sobades, l'aproximacio es molt curta ja que el cotxe l'aparques a sobre de les vies i nomes tens que baixar per un caminet. La zona de la moretona pica mes el grau, pero hem sembla que han equipat no fa gaire alguns V no gaires i l'aprox depend don deixis el cotxe potser 10 min, el revolt de l'aliga cuant i vaig nar no habien gaires vies i dures pero per algun bloc vaig veure que hi ha alguns V i no se si IV pero l'aprox es llargueta. La mec no he nat mai pero totes aquestes zones surten al llibre barcelona y alrededores, tot i que faltaria actualitzar el llibre.
PD: Jo tanconselleria que anesis a Berga si vols vies facils i aproximacions curtes, tens el Roc de l'alou 1min aprox i IV i V i per el santuari de queralt hi ha un sectoret tot ple de IV per iniciarse molt maco, a la guia del Bergueda surten totes.
http://zaldyon.blogspot.com/
|
12:54:29 - Re: Roko Riglero - Gatta - ver conversación
08:24:23 - Re: Re: Zona d´escalada entre Puigreig I Vic - Archeo - ver conversación
Gràcies al dos.
Una pregunta més, moia i collsuspina que tal accès tenen, es ràpid? I tenen vies fàcils, de IV i V?
|
08:21:38 - Roko Riglero - hos - ver conversación
Este roko tenía un color distinto que los anteriores, muy cercano al roko de Cavallers y vía larga. Un roko "impuesto" por las ganas de Eneko e Iran de hacer un viote en el pisón, Escoria Oriental, a lo que nos sumamos los incondicionales.
Por fin aparece makoki con "tubo" ( un colega) al tener puente. Su piada todo un lujo.
Los demás:
- Iran y Eneko a la escoria,
-Quintín, montse y eva al cored ( Eva recuperó la sonrisa escalando )
-Eider y su hermano a la anorexia y a la edil ( menos mal que era su primera vez en riglos )
-Jose, Raúl( un colega que encontramos por Donosti ) y yo nos metemos en la Murciana ( esta vez bajo de día )
- Vica, Laura y Alvaro vienen de visita de camino al charco mediterráneo, y Txus hace lo propio después de escalar en Etxauri.
- Y mención especial para los incondicionales padres que evento tras evento no fallan nunca, se meten media casa en el coche y tiran kilómetros hasta donde sea. Desde aquí mi especial admiración a todos ellos, padres e hijos, madres e hijas, que si escalamos por aquí, que si escalamos por allá , que si vamos a ver un castillo, que si compramos setas, que si invitamos a patxarán y licor de mandrágora...............
Algún día debemos de hacer un roko sólo para agradecerles lo bien que nos cuidan y enseñarnos que con ellos y su prole el relevo generacional está en marcha y que dentro de unos años serán ellos quienes nos monten los rokos a nosotros y nos pongan las cuerdas.
Y para acabar una segunda mención especial para la furgo de Eva y Jose, siempre con el desayuno preparado, las cervezas en la nevera, el toldo por si llueve, las 7 plazas en un momento dado..........
Y con todo esto gracias a todos por pasarlo tan bien y hasta la próxima...............
P.D.: esta vez no hay video y es una pena porque el ver a Eneko y Vica con las cariocas bien merece unas risas
Muxus...........
Si me he olvidado de alguien es por la diarrea mental que me entra a estas horas.............
|
01:07:40 - XIVè CURS D´ESCALADA A GRANOLLERS - Pere Tutusaus - ver conversación
Us penjo tota la informació del Curs que Agrupació Excursionista de Granollers rganitza el proper mes de novembre. Les places son limitades, així que els interessats us heu d'espavilar ben aviat. El Curs és del tot recomanable. L'organitzen dos bons amics meus: la Montse i l'Edu, dos monitors dels millors que conec, així que l'èxit està garantit!

Inscripcions A secretaria de l'Agrupació Excursionista de Granollers, carrer Corró, nº 10, de 20h a 22h cada dilluns i dimecres. Informació adicional: edumellado@hotmail.com mòbil 654.94.48.17 mmq101280@yahoo.es mòbil 647.23.46.31
Programa del curs. Novembre 2008 - Dimecres 5 Presentació del curs. Material i equipament personal . Nusos - Dijous 6 Tècniques de progressió en via esportiva I. Entrega de material - Diumenge 9 Sortida de pràctiques a Cabrera de Mar - Dimecres 12 Tècniques de progressió en via esportiva II. - Dijous 13 Coneixement del medi.Interpretació de ressenyes i fisiología de l'esport - Diumenge 16 Sortida de pràctiques aSot del Bac - Dimecres 19 Tècniques de progressió en via llarga - Dijous 20 Pràctiques de maniobres de progressió - Dissabte i diumenge 22 i 23 Sortida de pràctiques a Vilanova de Meià i S. Llorenç de Montgai - Dimecres 26 Història de l'escalada. Tècniques de fortuna. Conceptes bàsics de seguretar - Dijuos 27 Logística i preparació d'una sortida Tècniques de recolzament i desplaçaments en escalada ( progressió de mans i peus) - Diumenge 30 Sortida de pràctiques a Montserrat - Dimecres 3 : cloenda i seguiment en l'escalada
|
| |
(2 mensajes) 12:45:15 - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Info annapurnas - germancio - ver conversación
Gracias por la información, es un detalle muy a tener en cuenta lo del avión de Jomson.
Un saludo
German
|
11:06:34 - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Info annapurnas - bouvier - ver conversación
Solo quiero confirmarte lo que dice Jumi, el avión de Jomsom es bastante peligroso y solo funciona con buen tiempo y vientos flojos, ademas estan reservados desde hace bastante tiempo, por lo que pensar en salir en avión si vas justo de tiempo es bastante arriesgado ( la semana pasada mientras estaba en Nepal se estrelló uno en Lukla con dieiciocho muertos). Nosotros lo cogimos desde Pokhara para iniciar el trekking hasta Jomsom, y asi ibamos sobre seguro al depender unicamente de nosotros para el regreso. En cuanto a cual es mas impresionante no te lo puedo decir, aunque logicamente todo el mundo dice que el que ha hecho el, yo personalmente prefiero un trekking lineal o circular que no uno de ida y vuelta por el mismo camino, pero son gustos.
En 22 dias teniendo en cuenta que necesitas uno entero para ir y otro para volver y alguno en Katmandú para gestionar los permisos de trekking, y la vuelta se calcula en 18 dias, te sobra un dia pero depende de tu ritmo, pero sí te recomiendo que lo tengas claro antes de empezar, y no improvises mucho sobre la marcha, porque una vez dentro no es sencillo cambiar de planes y mas en temporada alta
|
| |
(3 mensajes) 22:57:49 - Tres trotapicos: sobrino - Trestrotapicos (sobrino) - ver conversación
20:54:28 - Propuesta: 4a Crono Pujada a peu al Puig d´en Cama - aritjol - ver conversación
Per quart any, el Club Excursionista Arítjol organitza la CRONOPUJADA al PUIG D'EN CAMA dins els actes de la Fira'08 de la Selva del Camp.
La prova es celebrarà el diumenge 26 d'octubre de 2008.
Ja et pots inscriure!!
PROVA LIMITADA a 60 participants
Informació i inscripcions a www.aritjol.com
4a CRONO-PUJADA a peu al Puig d'en Cama
(La Selva del Camp, diumenge 26 d'octubre de 2008)
ORGANITZACIÓ
La 4a Crono-Pujada al Puig d'en Cama, organitzada pel Club Excursionista Arítjol, és una competició individual en la que el temps esmerçat per cada participant per fer el recorregut determinarà la classificiació final.
RECORREGUT
Els recorregut estarà degudament senyalitzat en la seva totalitat amb cintes que un cop acabada la cursa seran recuperades pels organitzadors; es procurarà que els colors d'aquestes marques no es confonguin amb l'entorn. En especial, es tindrà cura del marcatge de les cruïlles i altres llocs conflictius.
La pujada cronometrada seguirà el camí vell fins a l'Ermita de Sant Pere i després prendrà la pista fins al cim del Puig d'en Cama (recorregut: 3950m., desnivell acumulat: 500m. positius) La baixada serà lliure.
L'organització instal·larà un avituallament a l'Ermita de Sant Pere i un altre al cim del Puig d'en Cama.
HORARI
L'hora de concentració dels participants serà a les 9:00h a els Molins.
La crono-pujada començarà a les 9:30h, l'interval de sortida entre participants serà d’1 minut,
L’entrega de trofeus es farà a l’estand del club que tindrà a la Fira’08 aprox. a les 13:00h.
CATEGORIES
L'organització de la prova ha establert les següents categories:
- Femenina senior. Fins 40 anys (inclòs).
- Femenina veterana. Més de 40 anys
- Masculina senior. Fins 40 anys (inclòs).
- Masculina veterana. Més de 40 anys.
CLASSIFICACIONS
Es consideraran classificats tots aquells participants que hagin realitzat íntegrament el recorregut i no hagin estat desqualificats. S'establirà una classificació per categories basada en el temps esmerçat.
Els 3 primers classificats de cada categoria obtindran un trofeu i tots els classificats un diploma acreditatiu.
INSCRIPCIONS
El preu d'inscripció serà de 3€ (no socis) i de 2 € (socis del C.E.Aritjol). Si no es disposa de la llicència federativa vigent hi haurà un suplement de 4,5 € per tramitar la llicència temporal vàlida per la prova.
Els participants es podran inscriure:
1) Fent un ingrès en el següent compte de “La Caixa”: 2100-4557-17-0200022736 (fent-hi constar el vostre nom complert i el concepte “Crono”). Enviant la butlleta d’inscripció i còpia llicència, en cas de federat, per e-mail a cronopujada@aritjol.org
2) El dissabte dia 25 a l'estand del Club que tindrem a la Fira’08 de la Selva del Camp-
L’entrega de dorsals es farà el dissabte 25 a l’estand de la Fira o bé el dia de la prova. Caldrà portar el comprovant d’ingrés i ensenyar la llicència.
PROVA LIMITADA a 60 participants.
PARTICIPANTS
Podrà participar-hi tothom que cregui que té la preparació i la resistència física per realitzar la prova.
Els participants hauran de ser titulars de la llicència anual vigent expedida per la FEEC, la FEDME o altres federacions estrangeres adherides a la UIAA. En cas contrari hauran de tramitar la llicència temporal vàlida per la prova.
Els menors de 18 anys hauran d'aportar a l'organització de la cursa, una autorització dels pares o tutors, a l'hora de fer la inscripció.
OBLIGACIONS DELS PARTICIPANTS
Tots els participants tenen l'obligació de seguir les indicacions donades per qualsevol membre de l'organització de la cursa. En cas de desobeïr directrius de seguretat indicades per l'organització, el corredor serà desqualificat de la prova.
Tots els participants tenen l'obligació d'assistir i de comunicar al control més proper qualsevol accident que hagin observat. En cas de no fer-ho seran desqualificats.
Els corredors que decideixin retirar-se d'una cursa hauran de comunicar-ho a l'organització.
DESQUALIFICACIONS
1. Fer servir qualsevol mitjà de transport o locomoció durant tot o part del recorregut.
2. Tallar o escurçar el recorregut sortint de l'itinerari indicat.
3. Anticipar-se al senyal de sortida.
4. Embrutar o degradar l'itinerari i la muntanya en general.
5. No dur el dorsal en lloc visible.
6. No guardar respecte absolut a les més essencials normes esportives de companyonia i de respecte a la natura.
7. Qualsevol desconsideració amb els jutges, membres de l'organització o participants de la cursa.
8. Finalitzar la prova més tard de l'hora de tancament del control d'arribada, fixada per l'organització (1h 30 minuts per participant).
RESPONSABILITATS
El fet de participar en la prova, representa l'acceptació del present reglament.
El Club Excursionista Arítjol no es fa responsable dels danys de qualsevol mena que puguin patir els participants, si bé vetllarà per evitar-los.
També és responsabilitat de cada participant l'haver obtingut els coneixements teòrics i pràctics necessaris per poder participar a la cursa , així com del seu propi estat físic.
L'organització de la cursa podrà suspendre-la, quan les condicions climatològiques ho aconsellin.
Lugar / Zona: La Selva del Camp (Baix Camp)
tipo de actividad: Cursa de muntanya
Fechas: 2008-10-26 a 2008-10-26
|
15:27:19 - MERCADILLO MATERIAL OCASIÓN UEC DE SANTS - samesants - ver conversación
Este año la fecha del mercadillo de la UEC de Sants es el 15 i 16 de Noviembre 2008.
Los horarios de venta serán los siguientes:
Sabado 15 Nov: De 10 a 14 y de 16 a 20 horas. Domingo 16 Nov: De 11 a 14 horas.
Para saber los días y horarios de regogida de material consultar la web:
www.uecsants.org la primera semana de noviembre.
Lugar / Zona: BARCELONA
tipo de actividad: MERCADILLO MATERIAL UEC DE SANTS
Fechas: 2008-11-15 a 2008-11-16
(Post Editado: 14-10-08 15:31:55)
(Post Editado: 14-10-08 15:39:00)
|
| |
(2 mensajes) 17:41:17 - ESCORIA ORIENTAL.PISON,RIGLOS. - eneko - ver conversación
bueno,este año al contrario del pasado,me toka a mi meter la piada(jeje ke de mentiras voy a contar)hace un año lo hizo iran con la carnavalada(lo de contarla piada,no lo de contar mentiras).hace un año la meti en cancion,yo ke soy muy tirado para adelante,para hacer la escoria,tras hacer la carnavalada y es ke habia ke subir el liston un peldaño.
la verdad es ke no se pueden hace los deberes a todo correr a ultima hora(hablo en primera persona jeje)pero finalmente se puede decir ke hicimos la via con bastante dignidad(por mi parte,por ke si algo tengo ke decir es ke da gusto ver escalar a iran....yo kiero hacerlo asi de facil cuando sea mayor....perdon....cuando sea mas mayor).digo esto ya ke sorprendentemente para mi ,bajamos incluso el tiempo del año pasado a la carnavalada dejandolo en las 3 horas y 45 minutos.creo ke teniendo en cuenta ke a uno le sobran todabia 5 kilitos (ya no se si algun dia los kitare )no esta nada mal...menos mal ke alli estaba iran para meterse en el largo mas duro de la via e ir salvando pasos como una lagartigilla trepadora .
bueno....a lo ke vamos....nos salio un dia en un principio bueno,perecia incluso ke ivamos a pasar calor.el primer largo la toco a iran y asi fuimos alternando...yo los pares ella los impares.un paso de techo bruto,bruto y salida por cantos durante 40 metros.6b.
el segundo a mi me parecio mas facil,sin ningun paso de importancia.otros 40 mtrs.6b+.
tercer largo.6b y el la linea del anterior.
a partir de aki el viento sopla fuerte y fresco,lo ke dificulta algo la escalada .
4o largo,una maravilla,50,55 metros de continuidad con paso esplosivo a la salida.7a.
5o largo,otros 45 metros de salida con buenas presas y tres panzas puñeteras al final.uno de los pasos ultra duro.7a+.
el 6o largo parece mas facil pero todo lo anterior te pasa factura y vas a remolke.los pasos en si no tienen nada pero se nota petada.30,35 mtrs.7a.
y el ultimo un 6b con salida en desplome a una buena presa y despues facil y tumbado.25 mtrs.
una via 5 estrellas y una compañia 10
el año ke viene mmmmmmmmmm "de naturaleza salvaje"!!!!!
un abrazo a todos/as 
|
17:11:53 - Re: Re: arista peyreget al midi d´ossau - empujatrenes - ver conversación
hazlo, que te gustarán, creo...
un saludo
Félix
|
| |
(5 mensajes) 23:14:29 - Alguien para escalar en Lérida? - Glupito - ver conversación
Hola soy practicamente nuevo en el mundo de la escalada, y me gustaria poder kedar con gente los fines de semana para escalar en Lérida y alrededores.
Saludos
Post movido de escalada a quedadas
|
23:09:04 - Re: Alguien para escalada en Lleida y alrededores entre semana - Glupito - ver conversación
Hola Jiov, soy practicamente nuevo en esto de la escalada, y estoy buscando compañeros para poder salir los fines de semana, he realizado varias vias sencillas: 5, 5a, roco. Si te interesa estamos en contacto.
Saludos
|
08:33:11 - escalada zaragoza - Fernan31mad - ver conversación
hace poco estuve en morata de jalon escalando y muy bueno ehhh estuve con una amiga q esta empezando kizas vuelva pronto pq me gusto la zona si kieres y te animas vente ademas a mi amiga le interesara conocerte pq esta empezando asi podreis salir juntas
un saludo
Post movido de escalada a alertas
Post movido de alertas a quedadas
|
08:31:07 - Re: Re: Escalada en Madrid - fernan31mad - ver conversación
hola me gusta la deportiva no llevo mucho tiempo y mi compi esta lesionado y me gustaria salir con mas gente si te anomas he dejado mi mail
|
00:46:16 - Alguien para escalada en Lleida y alrededores entre semana - Jiov - ver conversación
Pues eso, ¿hay alguien que pueda/le apetezca escalar en Lleida y alrededores? ¿o alguna salida a Pirineos (Huesca/Lleida)?
Dasme un toque,
jiov
Jiortizvidal@gmail.com
Post movido de escalada a quedadas
|
| |
«· volver a foros
Contactar Madteam.net
|
Contactar C.E.Madteam
|
PUBLICIDAD
|
Aviso legal
© David Oliveras 1997 - 2008. Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons
(c)MADTEAM.NET - bojos per la muntanya