La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña con niños > Vies ferrades amb nens

Montaña con niños

volver al indice del foro.

Friday 16 december 2011 - 23:09:26

Vies ferrades amb nens

Hola! 


Sóc Ferran i visc a Terrassa; el meu fill, l´Ilia, té ara 10 anys i li agrada molt anar a boscos verticals, activitat que se li dóna molt bé. Crec que li podria agradar "fer el salt" i començar a fer alguna via ferrada i m´agradaria saber si algú en coneix alguna que sigui, diguem, com d´iniciació, i on es pogués llogar el material.

Salutacions.

Ferran.

  

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Wednesday 21 december 2011 - 13:19

 
Tuesday 20 december 2011 - 20:56
Hola Ferran  G , ihá una zona enomenada Gorgues de Salenys, aprop de Llagostera, l´entrada está al costat del Restaurant Les Panedes. Els meus nets de 11 i 7 anys s´han iniciat allí, acompanyats del pare i el meu fill (técnic diplomat en aquets afers)  varen disfrutar de "lolindo". Probaré de entrarte unes fotos en el post. Salutacions

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 21 december 2011 - 13:19
Hola, Balandrau!

Moltíssimes gràcies per la informació: les fotos son molt maques; li ensenyaré al meu fill a veure si s´acaba d´animar.

Que vagi molt bé.

Ferran.

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies