La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas > Busquem gent per sortides a la muntanya

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Friday 24 october 2008 - 16:36:30

Busquem gent per sortides a la muntanya

Molt Bones a tots.

Som una parella de 38/32 anys que busquem gent, tant parelles, com nois o noies sols, com families amb nanos (nos en tenim). per practicar diversos esports de muntanya en colla. estem oberts a  proposicions de tots tipus, desde passeigs a sortides o activitats mes canyeres, tot es possar-s´hi, sempre que hagin ganes i bon rotllo.

Som del Valles occ.  i busquem gent de tot arreu que estigui d´acord amb la nostra proposta.

Us esperem macos......

  

expandir todo contraer todo 10 Respuestas Última respuesta Wednesday 12 november 2008 - 22:37

 
Friday 24 october 2008 - 16:49

Jo m´apunto a la ideia. Aquest cap de setmana fatal, però.


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 24 october 2008 - 18:09

Gracies per respondre.

el nostre mail es dulce_habana@yahoo.es.

No problem, hi han força mes caps de setamana.....

 

Fins aviat...

 


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 29 october 2008 - 17:29

Hola nois,

Està bé tenir contactes, simplement per tenir quan més opcions millor.

Jo sóc del Maresme; el meu centre excursionista es una mica light i el meu company de muntanya està ranci, així que si proposeu sortides amb salsa, m´apunto.

La salsa per a mi son els 3000s, també si es planifica sortida als Alps puc apuntar-me a fer algun 4000 (tot i que ara...?)

Tinc nens, però estic interessat més aviat en desconnectar, ja saps. També si organitzeu algun cim fàcil es pot apuntar un dels meus nanos.

Bé, ara donava per tancada la temporada perque fins ara feia primavera-estiu, he fet uns 12 cims aquets mesos, però també m´agradaria provar alguna sortida amb fred al novembre per exemple. Vale, vale... ja no m´enrotllo més. En parlem.  cim40@yahoo.es

Xavi (en tinc 42, no son molts oi¡¡)

NOTA: tinc cotxe i flexibilitat laboral (sortir algun dijous o divendres)


   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 2 november 2008 - 20:40

hola, soy de barna y tbien me gusta salir y hacer de todo,senderismo,montañismo,paseos,excepto escalar y esquiar. Dispongo de sabados y domingos.. bueno, ya direis algo.....todo es empezar .....

 


   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 2 november 2008 - 21:44

Apunta una parella de 30 i 31 anys de Sabadell aficionats a fer ascensions d´alta muntanya sense dificultats (llevat d´alguna grimpadeta), btt en plan "dominguero", raquetes i esqui de muntanya a l´hivern i proximament, jo mirare de fer un curs d´iniciacio al alpinisme.

Anem sempre amb dos Siberian Husky, que els companys que han compartit sortida amb nosaltres, et podran dir que no fan cap noça.

lponss@telefonica.net

 

Salut.


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 3 november 2008 - 17:37

Hola.

Muchas gracias por tu respuesta. Contra mas seamos mejor lo pasaremos. Te paso el amil y asi nos contactamos y planeamos cosas.

nuestro mail es : dulce_habana@yahoo.es

Saludos.

Mary i Eduard.

 


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 3 november 2008 - 20:57

Que tal per començar el pic de Bastiments aquest dissabte ( piolet i grampons per si queda neu de la setmana pasada)


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 3 november 2008 - 23:57

Hola.

Gracies per la resposta.

La veritat es que es un pla molt xulo, peor encara ens ve massa gran, ens volem iniciar en alta muntanya, pero encara ens falten els piolets i crampons i volem començar per alguan cosa bastant asequible.

De totes maneres estem oberts a tot tipus de propostes i aixi anar millorant el noste nivell.

 

Estem en contacte.

Dulce_habana@yahoo.es

 


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 12 november 2008 - 21:53

Hola.

Be, creiem que ja em deixat passar un temps perque la gent anes responent.

Podriem ja planificar una sortideta i aixi ens coneixem tots..que tal aquest Diumenge...?

Be, esperem respostes,aveure que proposeu..vinga animss..!!!

Salut.


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 12 november 2008 - 22:37

Hola parella,

Soc de Sabadell, faig sortides de mitja muntanya (rodalies del Vallès, Port de Beseit,...) i començo a fer 3000´s.

Aquest finde, pensaba anar a jugar amb la neu amb la meva parella i les nenes (10 i 12 a). Estic intentan viciar-les en aixo de la muntanya.jejeje...

Prenc nota del vostre correu i ja us faré saber de les meves propostes...

 

Una abraçada

 

el meu correu

whan-arroba-ya-punt-com


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies