La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas > Busco gent per practicar alpinisme al pirineu

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Saturday 20 december 2014 - 23:26:06

Busco gent per practicar alpinisme al pirineu

Hola, com fico en el anunci, busco gent amb ganes de practicar alpinisme al pirineu, de cara al proxim any, gent que com jo, les amistats no acompanyen. La ascencio de cims, canals, travesses, etc. Disponibilitat dels caps de setmana. Activitats que tampoc no comportin una gran dificultat i perill. Soc un noi de 30 anys, i de Reus.

Salutacions

Editado: 20-12-2014



Editado: 22-12-2014

  

expandir todo contraer todo 100 Respuestas Última respuesta Wednesday 18 november 2015 - 08:15

 
Tuesday 23 december 2014 - 18:09
Bona tarda.
Jo tinc 42 anys i sóc de Lleida. Si m'envies un missatge directe, podem parlar.
Salutacions

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 24 december 2014 - 14:46
Jo també m'apunto! Et deixo el mail: elibete@gmail.com
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 24 december 2014 - 15:06
A mi también me interesa!
Aquí va mi email: golembo@gmail.com

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 25 december 2014 - 21:28
Hola, yo de al lado de Reus, y me interesa hacer cuanta más montaña y nieve, mejor. Si además se puede compartir coche.... ideal. Mi correo:   palmonteperdido@yahoo.es            
PD no debería importar, pero tengo 54. Saludos

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 26 december 2014 - 21:34

Jo tambe m'apunto.

Soc d'Igualada i tinc 45 tacos


jorvi98@yahoo.com

Fins ara!!!


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 26 december 2014 - 22:26
Hola, a mi també m'interessa. Sóc vendrellenc i en tinc 35. Deixo el correu per si t'interessa: manxaborrega@hotmail.com Salut!

Editado: 26-12-2014


   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 27 december 2014 - 11:36

Hola a todos.

Si se puede yo también me apunto. Os dejo mi mail jamani73@hotmail.com

Hasta luego.



   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 27 december 2014 - 11:38
Hola

Jo també, pedrodmdm@gmail.com

Fins aviat



   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 27 december 2014 - 17:21
A mi también me interesa, pero mi disponibilidad es entre semana. Soy al lado de  Tarragoana. 40 años.
   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 27 december 2014 - 17:22

Hola.

Jo soc de Girona.
Tinc 58 anys tot i que molt bé portats.
Molta experiència en muntanyisme i alpinisme de baixa intensitat i estiuenc.
M'agradaria iniciar-me en hivernals.
Deixo el meu mail per contactar, si interesa
Disposo de vehicle tot terreny
marmitako@telefonica.net

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 27 december 2014 - 18:02
hola soc de barcelona i tinc 39
jo tambe busco gent per fer cims dels pirineus

el meu mail es william.44@hotmail.com

a veure si tirem endavant

salut

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 28 december 2014 - 00:52
Moltes gracies a tots, estic molt content i il.llusionat amb les respostes de tots vosaltres, ja que el fet de fer muntanya es un sentiment que es porta a dins i no podia obligar als meus colegues a anar hi. Segurament farem bones amistats, sempre i quant el clima ii la disponibilitat de cada un ens ho permeti. Una abraçada a tots
   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 28 december 2014 - 17:18
Ahora toca recopilar todos los correos que se han dado y organizar una primera salida.

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 28 december 2014 - 18:26
Hola!

També m'interessa!

Em dic Albert, sóc de Granollers i en tinc 48.

Et deixo el meu correu: apuig66@hotmail.com

A veure si entre tots podem organitzar alguna sortida

Una abraçada

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 28 december 2014 - 18:30
Hola, en radge i en blai han de facilitar el correu
Gracies

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 28 december 2014 - 18:31
3000iblai@hotmail.es

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 28 december 2014 - 19:12
Fins ara la convocatòria sembla un èxit.
Si em permeteu, indistintament que con diu Faraón es faci un grup de correu, faig una primera proposta pirinenca i amb neu, penso que fàcil, i així ens coneixem.
Podem anar a les pistes d'esquí d'Aranser i fer una fàcil caminada al Mirador de Pla de Llet. És de molt baixa dificultat.
Qualsevol dia de la setmana del 12 al 18 de gener.
Jo preferixo entre setmana, però si la majoria es posiciona pel cap de setmana, m'ho muntaré com sigui. També és una proposta, si algú fa altres suposo que seran benvingudes.
Salut

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 29 december 2014 - 05:12
Pues yo también estoy interesada en ir a los Pirineos y hacer alpinismo. Tengo 39 y soy de Santa Coloma de Gramenet.
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 29 december 2014 - 09:40
M'apunto!!
Sóc Marc de Vic. 30 anys.
Sempre falta gent, sobretot entre setmana.
Alpinisme fàcil al Pirineu,  Alps i Andes.
marcbagaria@hotmail.es


Editado: 29-12-2014


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 29 december 2014 - 13:17
A mi també m'agradaria, sóc nova per aquí...tinc 33 anys i sóc de Terrassa. El meu email és txurimate@gmail.com
Moltes gràcies i bon any!

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 29 december 2014 - 17:06
Hola,
Jo també estic interessada. Tinc molt poca experiència en hivernals, soc de Barcelona i tinc 31 anys. El meu email: elevalo@gmail.com
Gràcies!


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 29 december 2014 - 18:55


Hola, m'apunto.

Com que ara estic al atur tinc tots els dies de la setmana disponibles.

Amb alguns ja ens coneixem, amb altres no

També de Terrassa.

A veure si concretem sortides.

roebruck@madteam.cat



Editado: 29-12-2014


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 29 december 2014 - 22:40
Bones!!

També estaría interessat, disponibilitat caps de setmana, soc de Tgn.

indy76jr@hotmail.com

Salut i muntanya!!

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 30 december 2014 - 17:49
Thor09, vaya exitazo de participación!!!!, creo que hablo por la mayoría , si no todos, al decir que andamos mordiéndonos las uñas de ganas de salir ya a hacer algo. No sé si hay algo planeado, pero por si alguien quiere y la meteo lo permite.... el finde 3-4 estoy abierto a propuestas.  Veo que hay gente de Tarragona, yo de al lado de Reus,(por compartir coche). 
  Saludos a todos-as.

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 30 december 2014 - 21:18
Doncs sí! Molt content amb tota la gent, d'aquesta manera hi guanyem tots. Això sí, sempre i quan poguem o en tinguem  ganes. A més a més, d'aquesta manera  sempre hi haurà algú amb qui compartir una activitat de muntanya ( amb tots els que som, segur que tindrem infinites oportunitats ).

Com vam decidir, es va obrir un grup de whats app per facilitar la comunicació entre tots nosaltres, i així, aconseguir que fos mes fàcil gestionar una activitat, tot i això, encara hi ha gent que no m'ha donat el seu número ( entenc que potser a algú, per qualsevol raó, no l'hi faci gràcia. Si és així, cap problema, és completament respectable ). 

Els que em deixeu el vostre número us agregaré al whats app i els que no, us afegiré als meus contactes de correu electrònic ( per tal de donar a coneixer les propostes del moment).    

El meu mail: lluis_amill09@hotmail.com 


Ara és el moment de decidir on i quant ens trobem per fer la primera sortida, havia pensat el dissabte 17 de Gener, en el circ de Vallter. És una zona apta per tothom, amb desnivells no massa pronunciats on podriem fer el cim més alt de la zona, Bastiments (2883m), o el Gra de Fajol gran (2706m), etc.....
Una activitat per valorar més el fet de donar nos a conèixer.
 A més, l accès és molt comoda, (al ser una pista esfaltada, que condueix a les pistes d esquí de Vallter 2000) i les condicions climàtiques són més favorables que en altres indrets del Pirineu 

Aquesta és la meva proposta, ara cada u que digui la seva, ho hem de decidir entre tots.

Salut i montanya

Bones festes











   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 30 december 2014 - 22:21
Ei! Em sembla genial! A veure si estic recuperada, però en principi m'apunto! Guai!
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 30 december 2014 - 23:02
y yo
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 31 december 2014 - 18:02
jo, si el temps ho pemert, el dia 3 de gener penso anar a la Cerdanya, a l'estacio d'esqui d'Aranser. Com que no tinc gaire experiencia en aquest mon blanc tinc la intencio de fer una ascensio, pel que he sentit facil, al pic del mirador del Pla de Llet, de 2145 msnm i aixi em provo. El desnivell es minim ja que es surt des del bar d'inici de pistes d'esqui nordic, a uns 1900 msnm.
Si puc anar-hi i algu vol pujar per la zona de Ripoll podem quedar en el csmp de futbol de Campdevanol i mirar de juntar gent per compartir cotxes, si es pot.

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 31 december 2014 - 18:04
A la sortida del dia 17, en principi, tambe m'apunto
Espero mes info

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 1 january 2015 - 14:58
bones a tothom !!!!!
que guay veure a tanta gent amb ganes de fer coses a la muntanya, m'agradaria apuntarme a lo del 17 si es possible, o si s'organitza algu abans pues abans. us deixo al meu correu. saulatz1979@gmail.com. salut i muntanya.
ahhhh I!!!!!!!!!! FELIZ 2015!!!!!!!!!!!   

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 3 january 2015 - 11:52
Hola a tothom jo tb vull ficar-me en aquest grup, tinc ganes mooooooltes ganes de fer sortides. De moment estaré de vacances fora pel que no podré anar a les properes sortides, peró thor09 t'envio per privat el meu mòbil perquè m'apuntis al whatsapp. Visc molt a  prop de Sabadell, i tinc cotxe per compartir. 

Que vagin bé la propera sortida!!!!

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 3 january 2015 - 12:20
Hola a tots i a totes! Sóc en Marc, de 32 anys, de la Catalunya Central als voltants de Manresa.

També tinc moltes ganes de compartir sortides amb un grup de gent maca!

Tinc força experiència en sortides als Prineus a l'hivern i a l'estiu, sortides al Marroc al Atlas, Andes i Alps.
Sempre he sortit en grup, però mica en mica s'han anat retirant de la muntanya, uns per feina, altres per família i altres perquè senzillament ja no ténen ganes de fer muntanya i només surten en BTT els diumenges al matí.
Ara surto amb un centre excursionista, però només fan una sortida col·lectiva cada un o dos mesos i la resta de findes acabo sortint gairebé sempre sol ja que si has de començar a insistir a la gent és força engorrós.
Així doncs deixo el meu correu i espero que ens poguem coneixer: paski3000@gmail.com

Salut!!

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 3 january 2015 - 21:49
Hola,
A mi també m'interessa el grup, m'agradaria ampliar el grup de muntanya, per fer sortides fàcils però que no siguin només caminar. Tinc 44 anys.

corriolestret@gmail.com

Fins aviat

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 8 january 2015 - 10:44
Hola a tothom, 
em dic Elena, tinc 34 anys i sóc nova per aquí. Estic buscant gent amb qui compartir la afició de fer rutes i caminades i descobrir nous llocs!! No sóc una experta però si que en faig sempre que puc (i tb alguna coseta de via ferrta o escalada si trobo gent que en sapiga i pugui acompanyar, ja que no tinc ni coneixements ni material) , m'agraden els reptes i anar pujant el nivell mica en mica :)

Visc a CALDES DE MALAVELLA amb el meu company pelut d'aventures en Nori, però com he dit estic oberta a conèixer tant llocs nous com gent trempada :) 

He trobat interessant aquest grup que s'està creant, com ho hauria de fer per poder estar informada a veure si un dia puc fer alguna coseta?!
Us deixo el meu mail elenapg80@hotmail.com
Gràcies


Editado: 08-01-2015



Editado: 08-01-2015


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 9 january 2015 - 10:06

Bon dia.

 

Perdoneu que vagi una mica tard, tb m’agradaria apuntar-me al grup.

Tinc 40 anys i soc de la Garrotxa, tinc una mica d’experiència en muntanya.

Deixo el meu correu, en principi el dia 17 el tinc lliure.

eduardroura@yahoo.es

           

 

Salut i muntanyes


 
 Ocultar todas las respuestas      
Saturday 17 january 2015 - 21:09
Hola a todos! 
Yo también estoy interesada, me llamo Sandra, tengo 36 años y vivo en Sant Cugat del Vallès. Dejo mi correo: schicharrob@gmail.com

Salut i muntanya!

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 18 january 2015 - 11:21
hola a todos si aun hay sitio en este grupo me apunto!! soy de sant fruitos os paso mi correo romanosherpa@gmail.com, no se si ya habeis hecho alguna salida pero si puedo a la proxima me apunto. merci!!!
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 19 january 2015 - 08:03
Hola,
Yo tambien busco gente para hacer alpinismo, soy del baix llobregat, tengo experiencia y material, me falta gente para salir.

saludos.

eriferpas@gmail.com

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 19 january 2015 - 10:14

Hola a tots, Visc a Manresa. Jo també estic interesat en la vostra proposta. Fa molts anys que practico el senderisme al pirineu i demés. Cm a molts de vosaltres coincidir amb gent ara per ara és un problema. Os dono el mòvil per incorporarme al grup de  was. Amb molta il·lusió i espectatives.


627460923

Salut.

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 20 january 2015 - 10:07
Hola
yo también busco gente para hacer alpinadas,
me podeis añadir al grupo de whatsapp? 
629522882

Gracias


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 21 january 2015 - 21:57
¡Caray! Alucino con el éxito de esta piada, en fin, muchas felicidades a todos. Incluidme también en el grupo si no os importa (p_quesada@hotmail.com).
Yo buscaba gente para este fin de semana en Andorra, para hacer alguna actividad de esquí de montaña. Pero vaya, estoy dispuesto a cambiar de planes :-)
Saludos.


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 22 january 2015 - 19:52
Bona tarda! 
Aqui un "novatuuu" de 27 anys! Faig alguna cursa de muntanya i recentment he començat a esclar! Pero reeees, molt poc. M'agradaria participar alguna de les vostre quedades. Us deixo el meu email per si el grup segueis obert: subira582@hotmail.com
Merci!!

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 27 january 2015 - 11:25
Hola bon dia!!
Dons ami tambe m'interessa, tinc companys pero ultimament es fa molt dificil poder quedar, he fet algun 3000 que altre tan al estiu com al hivern als pirineus , tambe m' agrada escalar ( nivell baix) , alguna cresta, tinc ganes de provar canals , crec que tot ajuda i va lligat si et vols ficar al alpinisme. 
Correu: dakasc24@hotmail.com

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 27 january 2015 - 13:26
al final veu sortir el dia 17????
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 28 january 2015 - 16:32
Holaaaa jo sóc de Arbolí, un poblet de les Muntanyes de Prades... veig k hi ha molta gent tb de la província de Tarragona. Tinc 33 anys i faig tot tipus de sortides... tb m'agradaria participar al grup de whasap
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 28 january 2015 - 16:46
Per cert el meu correo és salvaarbona@hotmail.com pq tb em pugueu afegir al grup de correo
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 28 january 2015 - 18:01
A veure si es pot fer alguna sortida.deixo el meu mail:jaumeesimon@gmail.com
Salut i montanyes!

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 31 january 2015 - 23:25
Em dic Montse, i també m'interessa fer alpinisme i també escalo algo, sóc de Manresa, el meu correu es m17corral@yahoo.com. No tinc wattssap així que contacta x correu si-us-plau

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 1 february 2015 - 02:39
Que tal va anar la sortida del dia 17 de gener,,??
   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 1 february 2015 - 02:41
al final cuans  veu anar,,?? i quin cim veu fe,!!

Ahhhh ...felicitats a tots que el exit de la trobada,,!!

sds
feliu

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 1 february 2015 - 02:41
el meu correu:
feliu2055@gmail.com

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 10 february 2015 - 15:07

Hola, jo també busco juntar-me amb gent per fer muntanya!

Tinc 35 anys i visc a Girona.

Sis plau Thor afegeix-me al wasap!
600692516

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 10 february 2015 - 21:11
Bones! Jo visc a Girona i tinc 34 anys, sovint treballo els caps de setmana però a veure si em puc apuntar a alguna sortida!
Tinc una miqueta d'experiència en hivernals. El meu mail ktalluna@hotmail.com

Salut i muntanya!

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 10 february 2015 - 21:15
Bona nit a tot el grup,

Sóc Xavier de Terrassa i tinc 38 anys també de tant en tant m'agradaría fer sortides per el Pirineu.
Veig q ja teniu un grup gran, us deixo el mail per poguer apuntar-me.
xamonfort@yahoo.es


Editado: 10-02-2015


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 11 february 2015 - 07:00
Bon día, soc l'oscar

He llegit el vostre fil de sortides alpines pel pirineu i m'agradaria que m'afegissiu grup de wassup, per poder participar... 656331604
Tinc 44 anys, visc a cerdanyola del valles  i m'acabo d'aficionar a l'alpinisme...

Salutacions

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 12 february 2015 - 20:03
Muy buenas.
La semana que viene estare solo por el pirineo de lunes a jueves. si alguien se encuentra como yo, y le apetece quedar para hacer algo, tanto esqui de travesia como alpinismo, se ponga en contacto con migo y lo hablamos.
659728544 wathsapp
Un saludo.


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 13 february 2015 - 10:09
Hola, soy Eva y tengo disponibilidad entre semana y también algunos fines de semana.
Soy de Tarragona y practico el alpinismo, ascensiones, corredores, hielo, esqui de travesía, barrancos......todo lo que sea montaña.
saux65@gmail.com
652527524, para whatsapp

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 13 february 2015 - 10:51
Hola, 

Jo soc d'Alacant pero puje prou sovint al pirineu i no sempre puc quadrar-ho amb la meva gent. Us deixe el meu correu per si podeu afegirme al grup. 

elmataix@gmail.com

Per cert, la propera setmana també estaré pel pirineu amb posibilitat de fer activitats. 

El meu tlf: 687511340

Gracies!

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 26 february 2015 - 19:16
Hola, em podrieu apuntar si us plai ami tb, soc de Les Borges i tinc 43 anys.

irisdeborges@gmail.com
wathssap 616486871

moltes gràcies


Editado: 26-02-2015


   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 1 march 2015 - 14:19
Hola soy Jose de la Llagosta tengo 48 años y  experiencia en alta montaña y alpimismo si me apuntáis en el wasat  podremos quedar para hacer alguna cosa un saludo 636785987  jtresene1@gmail.com  
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 5 march 2015 - 08:15
Bones,
que em podeu afegir? Sóc una viciadeta de l'activitat en sí.
El meu mail és: monicacornudella@hotmail.com
I el meu telf: 670731173

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 5 march 2015 - 08:50
MonicaCornudella ke tal? Ets de Cornudella del Montsant? Jo sóc de Arbolí... i tb faig tot tipus de activitat. Als findes intento fer Pirineus o sortides llarguetes i entre semana tinc les tardes lliures i escalo o faig caminades curtetes.
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 5 march 2015 - 09:37
Que va...em dic Cornudella de cognom.  Jo els findes estic tirant cap al Piri fent diferents activitats..a veure si ens agreguen !!!
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 5 march 2015 - 10:05
bones, jo no tinc wattss, peró si moltes ganes de muntanya. A veure si surt alguna coseta properament. salut. Comuniqueu-m'ho x mail please. Salut

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 17 march 2015 - 13:29
Hola. Jo també busco gent per practicar alpinisme. 
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 17 march 2015 - 13:31
Si feu alguna sortida i em voleu donar el toke. Per mi perfecte. 

Salutacions 

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 17 march 2015 - 22:51
divendres sortida, possible canal a Cambradaze o cim, encara x deteminar,. Estem pendent-es de meteo

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 18 march 2015 - 13:38
Tambe estic interesat si amb podeu afexi al grup de wasap 617470666
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 18 march 2015 - 17:26
Hola bona tarda a tothom,

No sé com serà això del grup de whatsapp amb tanta gent hehe... Hi ha manera que m'assabenti de les sortides per correu?

El meu correu és metropoliscmc@gmail.com

Si no és possible m'ho dieu i us dono el mòbil per privat. Sóc de Barcelona, tinc 39 anys i no tinc cotxe, no sé si és un inconvenient, ja m'ho direu. 

El meu nivell doncs he fet cosetes (no tantes com m'agradaria) però no molt tècniques, com a molt de grimpada fàcil, us passo l'enllaç del meu blog perquè ho veieu i així us feu la idea. Hi ha tots els cims que he fet i també la majoria d'excursions. 


Qualsevol cosa m'ho dieu, i també vaig llegint el fil.

Salut!
Carles







   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 april 2015 - 10:54

Hola me gustaria formar parte del grupo,me parece muy interesante. Soy Israel tengo 38 años y vivo en ripollet. Thor te dejo mi correo y te mandare mi movil por privado para que me apuntes al grupo de whatsapp. irs1976@hotmail.com. Un saludo a tod@s!!!!

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 11 may 2015 - 20:02
Ostres!!! veig que es un grup super gran i no sé si será possible pero....
Sóc de Barcelona , tinc 34 anys i si hi ha lloc per una més...

El meu mail és lenadeastenn@hotmail.com
Viure! Viatjar! Disfrutar!

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 11 may 2015 - 21:25
Hola  Lenade, como no te contesta nadie, me tomo la libertad de hacerlo yo. No hay ningún problema en que te unas al grupo. Y para hacerlo, creo que solo hace falta que alguien ya metido, te incluya. Así que intentaré ser  "tu padrino" e integrarte  mediante tu email.  En facebook, el grupo se llama "grup de muntanya alpinisme" y   se publican las salidas que vayamos haciendo. También mediante whatsapp. Así que voy a ver como se me dá. 
PD Esto no significa que tenga que hacerte la mona cada año, eh......

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 14 may 2015 - 12:58
Bon dia! Jo també estaria interessat! Sóc de Reus i amb disponibilitat de cap de setmana 699276660 albertcp@telefonica.net
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 14 may 2015 - 21:57
hola Albert,  soy Juan Miguel (jumi) . Te digo lo mismo que a Lenade.  Ella veo que todavía no está en el grupo (no sé si porque no supe o no puedo incluirla, o que no aceptó la invitación para entrar). Puedes enviarle un correo a Thor, que también es de Reus y comentarle el tema. Este fin de semana hacen una salida a los Astazus, me gustaría ir, pero estos días no tengo coche. Vivo en Les Borges del Camp (lo digo por si te animas). Y también te comento que de por aqui cerca somos unos cuantos. Saludos.



   Ocultar todas las respuestas      
Friday 15 may 2015 - 20:52
Saludos jumi! Ya me puse en contacto con thor y ya estoy en el grupo de whassap.. Sólo me falta estar en el de facebook.. Saludos!
   Ocultar todas las respuestas