La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas > company per a canal de neu al maig

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Thursday 30 march 2017 - 12:00:28

company per a canal de neu al maig

hola,

Del 15 al 19 de maig tinc uns dies lliures en els que voldria escalar alguna canal de neu de dificultat moderada (60° màxim) a la zona del Pallars Sobirà o Val d´Aran.

Tinc experiència en escalada en neu/gel, montatge de reunions i punts d´assegurament, assegurar el company, etc. etc.

Estic buscant a algú que tingui aquests coneixements i vulgui / pugui ser el meu company de cordada per a aquests dies de maig. Amb un o dos dies ja en tindria prou.

Gràcies i salutacions,
Xavi

Editado: 30-03-2017



Editado: 30-03-2017

  

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Thursday 27 april 2017 - 20:52

 
Wednesday 5 april 2017 - 17:26
Bona tarda Xavi,

El meu nivell no es aquest, només estic començant ara amb l'alpinisme.

Si no trobes a ningú i tens ganes de fer alguna cosa facileta no dubtis en contactar amb mi.

Salutacions

Sonia 

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 6 april 2017 - 10:30
bon dia Sonia,

tens un missatge privat
gràcies,
X.

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 10 april 2017 - 13:56
T'he possat un privat.
Enric


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 27 april 2017 - 20:52
  Hola Westphalicus, tens un missatge privat.                                                                                                                                                 Lluis.



   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies