Para cuestiones y dudas sobre el funcionamiento del foro, secciones y la web en general contactad directamente con los administradores en lugar de utilizar el foro. Gracias
:: sábado 30 diciembre 2006 · 21:32:37 :: narcís ::
Bones: podem quedar en algun lloc de Girona i sortir junts, ja posarem hora i lloc, dos cotxes per dues persones, les vaques no estan tan grasses, Per fer alguna cosa per aquí, jo tinc la tarda del dimarts i del dimecres lliures, per dijous ja tenim feina, i els altres dies els podem anar omplin. Fins aviat:
el dimarts ja ha passat.. jeje pero bueno.. demà ja havia quedat per anar al puig neulos amb btt. Per dijous en principi vinc.. millor envia'm un mailo a psalvatella@gmail.com amb el movil i acabem de quedar per dijous anar cap alla baix...
:: sábado 30 diciembre 2006 · 18:48:32 :: narcís ::
Bones, Pere quedem el dia quatre, a l'hora que et vagi bé, jo tinc tot el dia, Em sembla que esteu fets uns fieres i el meu nivell es més petit, però de voluntat tota, "coses de principiants". El lloc per quedar em va perfecte . Apa, amunt
:: viernes 29 diciembre 2006 · 23:57:23 :: narcís ::
Hola a tots, sóc bastant primerenc en el món de l’escalada i de les vies ferrades, però això d’estar penjat per les parets i roques m’ha agafat bastant fort, però em falta gent per fer sortides. Segur que hi ha algú que es troba com jo, i podem coincidir algun dia, per penjar-se por ai. Bon any i bona muntanya a tots “ a on es la neu”
:: sábado 30 diciembre 2006 · 12:35:45 :: Natsuki ::
Bones! mmm....una servidora també té festa l'1 però no se en quines condicions estaré després de cap d'any... Suposo que és més prudent dir el 2 o el 3... (que també puc fer alguns xanxullos al curro). Un d'aquests dos dies volia anar a Cèllecs o a Banyadores (Maresme). Ho dic perquè si ets de Girona potser et pilla relativament aprop. Si vols, ja saps. Lo bo de Céllecs o Banyadores és que hi ha vies molt facilones i força ben equipades. Eva
:: sábado 30 diciembre 2006 · 13:03:35 :: Pere Tutusaus ::
Bé, jo sóc de Mataró.... així que Banyadores i Céllecs "m'ho conec" força bé... ja direu.... també hi ha Solius... que potser queda a mig camí entre Girona/Maresme.... Apa, m'en vaig a Banyadores una estona... que fa un solet bén maco! Ja direu...
:: sábado 30 diciembre 2006 · 13:58:33 :: Natsuki ::
Uaaaaaaaaaaaala!! Miralo él! Quina enveja! Algunes currant i altres grimpant per Banyadores! Weno, no dic res que dem[a una se'n va a aquella zona a pujar alguna coseta
Proposo quedar el dia 2 per anar a alguna de les tres zones esmentades. Si algun altre freak s'anima.... Eva
:: sábado 30 diciembre 2006 · 15:17:35 :: Natsuki ::
Cunyao! Escriptura idònia per mi: miope perdía mmm.... A mi el 4 també em sembla bé. Crec que hauriem de marcar ja una data. Més que res per apuntar-me-la a l'agenda i tenir-la present alhora de planificar la setmaneta. FEM EL 4 PUES? Lloc? Cèllecs? Banyadores? Ande????? (Ande no és un lloc....lo digo por si las moscas) Bones tibades! Nat
:: sábado 30 diciembre 2006 · 15:43:47 :: narcís ::
Ok, el quatre, em sembla perfecte, el lloc ja el podem acabar de decidir, ara m’informaré una mica sobre el tema, però tu mateixa, tot em sembla bé, ara posem-hi hora i lloc per trobar-nos i cap amunt .
:: sábado 30 diciembre 2006 · 18:27:02 :: Pere Tutusaus ::
El 4 em va bé... acabem d'obrir un parell de vies noves a Banyadores... així que podriem quedar davant del poliesportiu de CABRERA de MAR.... cap al migdia... i mengem un bocata! Ja direu...
Des de Girona per l'AP7 fins a Granollers.... trobaràs la sortida cap a MATARÓ (C60). Quan l'autopista arriba a Mataró, cal agafar la C32 cap a BARCELONA i a pocs metres trobaràs la sortida de CABRERA DE MAR ...... i-ya-tà!
Bones, Si ets primerenc amb això de la roca... fliparàs molt amb les plaques d'adherència! t'ho passaràs pipa! jooo kina enveja que em feu!!! Fins aviat!
pd: pere... amb tu tinc una pendent... ni que sigui m'ensenyes el roco, eh? ja t'escriuré un emiliu!
:: sábado 30 diciembre 2006 · 19:07:15 :: Narcís ::
Això pot ser .
Ja us explicaré l’experiència, ¿si puc?
Per desgràcia sóc primerenc, però un cop ho proves això t’agafa, fa molts anys que ho tenia pendent, però la feina, alguns amics que són més de sofà i d’altres que els hi tira, però poc, res així ho tenim.
:: sábado 30 diciembre 2006 · 22:29:43 :: Natsuki ::
Usease.... pa ver si lo he entendio bien.... El dia 4 a les 12 pm al poliesportiu de cabrera de mar (és el de vilassar?). Com tenim el tema material???? Ens llegim!
:: sábado 30 diciembre 2006 · 22:46:43 :: Pere Tutusaus ::
Poliesportiu de Cabrera de Mar...(just a l'entrada del poble... a ma esquerra... ) Jo tinc 1 corda i material de sobres... Dijous dia 4 a les 12.... Ens veiem...
:: sábado 30 diciembre 2006 · 22:53:04 :: narcís ::
El lloc de la quedada l'haura de concretar algu de la zona "hola Pere", JO NO SÓC EL MES INDICAT. jo diria a Cabrera de Mar. Ey, tamki el cotxe ja el pillo jo, si algu està en la ruta , això
:: domingo 31 diciembre 2006 · 12:44:09 :: _berta_ ::
Jooooooooo, jo tb vuuulll!
Això de tenir el primer examen el dia 9 és lo pitjor!!! Però el 15 ja acabo i us donaré la tabarra per sortir algun dia...
Però per fi ha sortit el sol per les terres de Lleide (qui me va manar anar al poble per Nadal...) i potser me puc escapar algun matí, sense risc de morir congelada (que fa uns dies per treure'm el mono vaig haver d'anar fins a Montserrat...)
:: miércoles 27 diciembre 2006 · 10:31:41 :: Lai ::
Buenas, que ya queda menos!!! bueno.. aún queda bastante... pero es que tengo tantas ganas!!! aún quedan plazas... así que si alguien aún no ha escrito la carta a los reyes... pues ya sabe!!! www.desnivel.com/object.php?o=15365
Algún forero se ha apuntado? es por si podemos combinar el tema coches... ya diréis...
Hola Lai , Primer de tot bon any!! Les jornades a les que et refereixes suposo que son les que organitza la FEEC. Hi han tres nois de l'Hospitalet que també s'han apuntat entre ells el meu company i el seu germà, així que si voleu combinar cotxes o alguna cosa ja ho diràs. Jo! quina enveja sana que em feu....
:: martes 26 diciembre 2006 · 03:28:50 :: Seanru ::
TENGO FIESTA LA SEMANA DEL 8 AL 14 DE ENERO Y ME INTERESARIA ENCONTRAR A ALGUIEN PARA, CON UN POCO DE SUERTE, PICAR ALGO DE HIELO EN EL PIRI. SOY DE LLEIDA, ME LLAMO SEBAS Y MI NÚMERO DE TLF. 649179837.
:: domingo 24 diciembre 2006 · 17:48:23 :: Pere Tutusaus ::
Rés, que demà en Pere (Esports DOM-MATARÓ) i un servidor, farem una sortida a escaladora prèvia-caldoambgalets.... parlem d'anar al Garraf a fer alguna via del Pic del Martell o a Solius a fer esportiva.... i a casa!
La meteo "marca" solet ... crec.
Si algú es vol apuntar, resta convidat!
PERE
PD: obligatori portar barret de Pare-Nadal!
Hem quedat a les 8 a l'estació de RENFE de Mataró......
:: sábado 23 diciembre 2006 · 13:19:08 :: Natsuki ::
A ver gentusssaaa! Una servidora está hecha polvo.... Ya van dos empalmes seguidos y creo que empiezo a perder la condición de persona....
Mañana.... seguramente me convertiré en desertora. Me han propuesto ir a hacer deportiva suave por la tarde (mediodia - tarde) en Banyadors o Cèllecs. Cerquita. Lo más probable sea que me anime a ello. Más que na por no madrugar un día.... y sobar aunque sea 6 horicas (que hoy una también sale....).
Daymon creo que tengo tu número de tel. Si eso te llamo mañana para saber por dónde estáis y si estamos cerca me paso un ratete pa saludar. Sobre que hora váis?
:: sábado 23 diciembre 2006 · 23:36:50 :: Daymon ::
Nosaltres al final anirem a fer esportiva a Céllecs. Hem kedat a les 10 a Barcelona, així que calculo que arribarem allà cap a les 11 i estarem fins a les 16 o així. Si t'apuntes fes-me un toc al mòbil!
:: viernes 22 diciembre 2006 · 13:53:41 :: Iran ::
¿y los pies? ¿dónde coño pone los pies, que no se ve ni una mísera repisa y se le quedan ahí pegaus al tío! cuál es el secreto? está en el ADN, dietas macrobióticas, largas abstinencias que hacen que te subas por las paredes? hay que estar como él de bueno????? PD:ha sido una larga semana....y ya toi de vacaciones!!!! Vacatas, Balerdi, vacatas!!!!!!
:: viernes 22 diciembre 2006 · 16:32:11 :: balerdi ::
Que suerteeeeee, que las disfruteis muchoooo!! Lo de estar tan bueno como el... tu Hos le supera con creces y no se sube eso ni de coñaa,jjajajaajajaja Ala pues, oso ondo pasa!!!
:: jueves 21 diciembre 2006 · 15:59:28 :: Daymon ::
Wenas!!
Com queda al final la trobada per tastar la zona de bloc de Llavaneres d'aquest diumenge?? Algú sap arribar (Natsuki no et facis la "longuis")?? Jo em passaré per allà, encara que em passi mig matí buscant la zona si cap ànima caritativa m'explica com arribar...
:: jueves 21 diciembre 2006 · 17:16:19 :: Natsuki ::
Loguis??? Joo????? Que vaaaaaaaaaa!!! Laa...laaaaa...laaaaaaaaa..... Avui precisament parlava amb el Cami (león) sobre el tema. De que no veiem massa moviment pro bloc al fòrum team. Una servidora ja s'havia mentalitzat en que no es faria. De fet ja somiava amb poder dormir la mona diumenge a caseta (dissabte nit: sopar + amic invisible + farra = ressaca fijo). Però clar...em piqueu....si es que no ser dir que NO! (Que trist.....) Jo no tinc ressenyes de la zona però el Mohawk crec que sí. Intentaré trucar-lo a veure què en sap. I a veure si s'anima tb! Can Bruguera està al costat de Cèllecs (Vilassar de dalt). Ho dic perquè us aneu situant. Exactament no se si sabria trobar la zona (tot i que està prou accesible). Ho dic perquè els cops que he anat sempre m'han portat i normalment al cotxe.... Intentem quadrar el tema per saber què es fa al final Un muak! Eva
:: jueves 21 diciembre 2006 · 22:31:21 :: camaleon ::
però què fèeeeeeuuu!!!!
El diumenge, quin mal!!! que en aquestes dates no tinc gaires dies per anar de fetuki i diumenge estaré amb ressacón!!!!!! k al no vèure a ningú fins avui en el foro m'havia mentalitzat al igual que la natsu de que nanai del paraguai!!!! Que vilassar em queda "al quinto coño" (vale,vale, un dium. de ressaca) Doncs jo sóc dubte tirant a que no fins l'últim moment,snif,snif,
Daymon, si vols podem quedar per anar junts... m'apuntoooooo!!!! bé... per perdre'ns junts, que jo tampoc sé anar... ja anire mirant la web per veure com es queda....
:: viernes 22 diciembre 2006 · 13:03:01 :: Natsuki ::
El Mohawk no em contesta. No se... jo si vaig serà per fer acte de presència i gens d'hora, aviso. Avui ja estic feta caldo i només porto una empalmada (que lleig que sona). Estic al curro groguie. I avui més, i demà més encara.... Dios, que mala que es la Navidad! PD: Algun nuevo rico? ! Eva
ja que serem pocs... i si en lloc d'anar a fer bloc quedem per anar a fer una mica d'esportiva algun lloc que li doni el solet??? es que el lloc aquest per fer bloc és nyapero i farà una rasca del caraix!! :-)))
:: viernes 22 diciembre 2006 · 18:35:35 :: Natsuki ::
No se... jo ja dic... en funció de l'hora i del meu estat físic m'apunto. Indiferent si es bloc o esportiva. Al costat està Cèllecs que per fer esportiva està molt bé. Però insisto que una no estará pa muxos trotes =/ Ja direu què! =)
:: sábado 23 diciembre 2006 · 01:12:13 :: Daymon ::
Uops!! Sento no haver dit absolutament res durant tot el dia, però primer dia de vacances () i amb les onades que hi havia ... doncs ha hagut poc temps pel foro. Nosaltres, anirem tres o quatre, segons previsions. Alguns també voten per anar a fer esportiva. A mí tant em fa. Em feia gràcia conèixer una zona nova de bloc, però si cal portar la corda perquè la Lai em munti les vies la porto.
:: jueves 21 diciembre 2006 · 00:31:03 :: persefone ::
Pues si, el segundo largo de la Galvez del yelmo me ha traído algún que otro problema!!! Me gustaría que alguien me dijese si sabe si entre el segundo largo de la Galvez y La Guirles discurre alguna otra vía (yo no lo he encontrado en ninguna guía), ya que hoy he echo la Galvez y al llegar a la primera reunión y empezar el segundo largo me he ido por una chapa que había a la izquierda y al parecer no continuaba. Por cierto la chapa, tiene el mismo color que las que hay en la Galvez, pero seguro que no es de esa vía, Quizás algún proyecto antiguo? Alguien me puede ayudar????
:: jueves 21 diciembre 2006 · 02:40:23 :: Sertao ::
Hola.
Es posible que sea un proyecto de via abandonado por el propio Jesus Galvez o su compañero de "fatigas" Josechu Jimenez.
Mirate estos enlaces, estan en Desnivel, si les escribes (Desnivel) estoy seguro que te pondran en contacto con cuaquiera de los dos y si no es de ellos el proyecto seguro que sabran algo sobre ello.
En el enlace de Josechu vete al album de fotos, hay una escalando la galvez sin cuerda.
:: miércoles 20 diciembre 2006 · 18:28:51 :: Totostao ::
Mi intención es montar una vía para dry-tooling bajo el arco de un puente donde poder entrenar sin molestar a nadie. El puente es de hormigón, con lo que tenía pensado colocar parabolt inoxidables ya que en el arco contiguo pasa el río. Primero colocaría la línea de seguros como si escalara en artificial, es decir, taladrar, colocar el parabolt progresar sobre el ultimo seguro colocado y continuar taladrando así asta el final y una vez realizada poco a poco iría pegando piedras de todo tipo con sica. Mi pregunta es: ¿Qué tal trabajaran los parrabolt en el techo del puente? Y si me podéis dar cualquier tipo de sugerencia lo agradecería grandemente
:: jueves 21 diciembre 2006 · 10:02:55 :: thamki ::
El dry-tooling empezo como una necesidad para superar tramos mixtos en paredes alpinas.
Actualmente yo lo entiendo como escalada de dificultad en roca (a veces con algo de hielo, pero no indispensable) y utilizando material de hielo (crampones y piolets; tambien diponen de piolets muy especificos).
En la foixarda mismo hay al final del tunel (o principio segun como lo mires) alguna via, me parece que la cotan como M11 o algo asi.. I cuando hay alguien por ahi colgado siempre despierta bastante expectación entre los presentes.
De vez en cuando en la desnivel hablan de esta disciplina... supongo q si buscas en ella encontrareis algunas entradas.