La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material > Trail: La Sportiva Ultra Raptor

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Wednesday 8 october 2014 - 16:00:07

Trail: La Sportiva Ultra Raptor

Hola!


Algú té experiència amb aquesta sabatilla?

Me la vaig emprovar l'altre dia i em va com un guà (No com les Salomon, que qualsevol model que em provo, noto molèsties amb el pont o amb el control de pronació a les XT wings 3)

Estic una mica indecís perquè vull comprar-me-les per entrenar prop de casa i després explotar-les al pirineu, però tinc por que es gastin massa ràpid els tacos als entrenos per pista (en terreny de sauló i calcari) i després no tingui sola per anar a treure-lis rendiment al piri.

Diuen que és per fer-li km, però he llegit en algunes reviews després que de durabilitat de la sola va una mica justa, suposso que per l'adherencia que deuen tenir al principi...

Si es gasta el taco, què tal és la sola en quant a adherència?

Gràcies!

  

 
 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies