Ola!
Algú ha estat fa poc al Pedraforca?. Quanta estona hi ha des d'on es deixa el cotxe al Refugi de Lluis Estasen?. Per pujar al refu de nit, qtal?. I la pujada al Pedraforca? És que només he estat allà a l'estiu... a més tinc memòria de peix i suposo que de nit fins el refu, com a mínim estarà entretingut.
Senkiu!!!
home lai memoria de peix si que tens doncs...pq desde el mirador al refu son 20minuts. No se quina ruta vols fer...suposo que la de la balma de les orenetes coll del verdet...No te massa complicacio pero al final de la canal tho trobaras glaç i potser tens un passet o dos a fer . Normalment pots gaudir del sol cosa dolenta pq et fa llevar mes dhora pero aquests dies esta fent força fred o sigui que no tindras aquest problema jejeje porta te calent al termo jejejejeje.
No se com esta de neu...jo estic a l'atur muntanyil...pero la cara oest del pollego sol estar carregada si hi ha neu recent ( pregunta al guarda).
el descens si no vols merders... esta be per la cara sud fins a lenforcadura... i del bosc al refu.
passatho molt be!!!!!!!!!!
Contactar Madteam.net
|
Contactar C.E.Madteam
|
PUBLICIDAD
|
Aviso legal