Tornar a pàgina principal

·:. Refugios
·:. Libros
·:. FOROS
·:. Videos
·:. Actividades
·:. FOTOGRAFÍA
·:. Mercadillo
·:. Publicidad .:·
·:. Aviso Legal .:·

Alias  Clave Recordar sesión    recordar clave Chat  

INFORMACIó SOBRE TUC DE MAUBERME.(VAL D´ARAN). :: martes 16 octubre 2007 · 10:18:53 :: PELUO ::

Hola a tots,

aquest cap de setmana estaré per "era val" i voldria fer el Tuc de Mauberme, em podria indicar "via normal" i accessos. Tinc un peugeot 307 i no se fins a on podria acostar-m'hi. Tambe voldria saber si hi ha alguna dificultat tecnica vaig amb una persona que no està acostumada  a la grimpada.

Gràcies per la vostra col.laboració.

Peluo

Respuestas(4)
» Re: Informació sobre Tuc de Mauberme.(Val d´Aran). por geko ::: mar 16 oct 2007
      » Re(2): Informació sobre Tuc de Mauberme.(Val d´Aran). por Peluo ::: mar 16 oct 2007
:: martes 16 octubre 2007 · 12:24:29 :: Peluo ::

Gràcies Geko!

Recordes si estava indicat el cami ( encara que sigui amb fites de pedres)? o has d'anar una mica a "my way"...Ho dic per si hi ha possibilitat de perdres ....o no!

Salut i moltes gràcies

Peluo

» Re(3): Informació sobre Tuc de Mauberme.(Val d´Aran). por Tonimd ::: mar 16 oct 2007
                » Re(4): Informació sobre Tuc de Mauberme.(Val d´Aran). por bouvier ::: mar 16 oct 2007

Sección 'Rutas y Ascensiones' moderada por: Fern, Manolito
Webmaster: MadVeras

Contactar Madteam.net | Contactar C.E.Madteam | PUBLICIDAD | Aviso legal

© David Oliveras 1997 - 2008. Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons

(c)MADTEAM.NET - bojos per la muntanya