Fa 3 anys vaig patir una lesió a l'espatlla,i després de moltes sessions de rehabilitació i 4 infiltracions van ferme una artroscopia.
D'aixó ja fà 4 mesos i encara tinc algunes molesties,en aquest temps la meva activitat muntanyera s'ha llimitat a passejades sense portar pes a l'esquena.Jo no faig escalada, nomes alguna cresta de poca dificultat,peró m'agrada fer travesses amb lo qual he de carregar força pes i també faig esqui de fons i muntanya,que aqui si que he de bellugar l'espatlla.
Si algú s'ha trobat en aquest cas,que m'expliqui com ho ha passat,no m'agradaria canviar les aficions ni la feina.
GRACIES!
Hola Mavima,
acabés de patir el meu malson del 1996: 4 infiltracions de cortisona, ressonàncies, rehabilitació a tope, acupuntura, vudú i finalment artroscopia a l'espatlla dreta i com a resultat tendinitis crònica de per vida. A banda de no poder aguantar el braç dret aixecat faig vida força normal. De fet sóc mestre d'educació física. De costat, al principi em costava dormir però ara, amb el pas dels anys, m'he acostumat
De natació no en puc fer pel fet de rotar el braç menys en braça. Bicicleta a vegades es carrega el braç sobre el manillar pero no dóna gaire problemes
I en quan a la muntanya no tinc cap problema en carregas motxilles. He fet la tira de km. Esquiant tampoc dóna cap problema. Només quan alço el braç per damunt l'espatlla.
Fa dos anys ho vaig intentar una altra vegada però el traumatòleg em va dir que ho deixés estar, que l'únic que podia fer era conviure amb aquesta "mancança"![]()
Contactar Madteam.net
|
Contactar C.E.Madteam
|
PUBLICIDAD
|
Aviso legal