Wenas gent!
weeeeeeeenu, sembla que ens comencem a posar d'acord!
Al final, per votació popular... AQUEST DIUMENGE ANEM A MONTSERRAT!
A fer vies no massa freaks i a coneixens una mica!
PROPOSO QUE ANEM AL SECTOR DEL DESDENTAT. És ideal er aprendre a fer alguns llargs i vies no massa xunges. Intentaré passar-vos les ressenyes demà a veure que us sembla.
Em sembla perfect quedar a les 9 al bar anna del bruc.
Jo, com ja he dit tropecientos cops, soc de masnou. aniré segurament amb la furgo d'un altre noi dsd allà. si algu vol baixar o el que sigui pq no té forma d'anar a calamontse... que em digui alguna coseta i quedem.
casi que seria útil fer poti poti de telèfons per si de cas.
Eva
Sí, sí... realment això de currar de nit destroça molt socialment....fomenta l'execució de monòlegs...i l'aïllament xD
La putada és després currar també de dia :) Això destroça el cos directament :')
Penso que el més sensat és:
a) BUSCAR QUANTES MÉS RESSENYES POSSIBLES FACILETES MILLOR. (ara ja he trobat les de la desdentada, i miraré les de la zona de GORROS, com ha dit el DAYMON).
b) Un cop tinguem les ressenyes en mà anar allar i TOTS JUNTETS I EN HARMONIA DECIDIR ON MUNTEM EL CAMPAMENT ;)
c) Em sumo a el suggeriment de matinada a saco de....¬¬U no recordo qui ho ha dit, I PROPOSO QUEDAR UNA HORA MÉS TARD. A LES 10 AL BAR ANNA. Per si hi ha gent com el Xevi que ve de lleida que no facin el madrugón del copón.
Penso que quedar a les 10 es encara una bona horeta. Es calcula 1 hora més d'organització i decisió (I ÒBVIAMENT CAFETÓ) i cap a les 11 o dos quarts de 12 començar a pujar amb calma on s'hagi decidit.
d) Lo dit. PROPOSO QUEDAR A LES 10 AL BAR ANNA I ALLÀ CONCRETEM BÉ EL SECTOR A ABORDAR.
PD: Cadascú que vulgui venir podria dir el seu mail i així demà envio ressenyes i un llistat amb els telèfons que he anat recopilant de la gent que ha donat per aquí.
Fem un mail definitiu i facilitem la faena.
Si us sembla bé ja sabeu. Jo dono el meu: eva.pallarols@gmail.com
PD2: Per Xavié: mmmm home lleida em pilla lluny de Masnou... mmm... no se... com ho fem per explicar-li on està el bar? A montserrat saps anar, no?
Contactar Madteam.net
|
Contactar C.E.Madteam
|
PUBLICIDAD
|
Aviso legal