Tornar a pàgina principal

·:. Refugios
·:. Libros
·:. FOROS
·:. Videos
·:. Actividades
·:. FOTOGRAFÍA
·:. Mercadillo
·:. Publicidad .:·
·:. Aviso Legal .:·

Alias  Clave Recordar sesión    recordar clave Chat  

RECUPERACIó!!! :: lunes 14 mayo 2007 · 17:35:58 :: MRTNA ::

holes!
Em dic martina i fa set mesos que no escalo. M'estic recuperant d'unalesió de tríada (llgament lateral intern, lligament creuat i menisc), itot just ara em deixen escalar en tope rope vies fàcils (fa quatremesos que em van operar).
Tot i que he seguit treballant tant com he pogut, tinc l'equilibri a la paret en un estat més que lamentable... :S
Jo tinc les tardes lliures i buscava algú que tingui ganes d'anar aescalar coses faciletes a la vora de Barcelona, per tornar a agafarsolera. De moment això, només puc fer tope-rope, però els temes deseguretat a la paret i així encara me'n recordo :P
No tinc vehicle, ni carnet, però tinc material.
Si algú té ganes de fer cosetes, dijous a la tarda estic disponible, i sinó quan vagi bé!!!!
El contacte: mmarcet@arccoop.coop
PD Treballo a Barcelona, a Sant Antoni i visc a Vallvidrera, per situar ;)

Respuestas(4)
» Re: recuperació!!! por Betriacum ::: mié 16 may 2007
:: miércoles 16 mayo 2007 · 13:08:46 :: Betriacum ::

Hola, Martina; jo visc a Llavaneres i algunes tardes anem a fer esportiva a Banyadores (Cabrera de Mar); acostumem a anar-hi dilluns o dimecres quan sortim de la feina (a les 3). Si t'interessa m'ho dius i en parlem. Fem vies de  fins a V+ i provem algun 6a. pel transport, tens tren fins Llavaneres o Mataró.

Marià

» Re: recuperació!!! por Romo ::: mié 16 may 2007
» Re: recuperació!!! por ninnanna ::: mié 16 may 2007
      » Re(2): recuperació!!! por Mrtna ::: jue 17 may 2007

Sección 'Escalada' moderada por: Òskar, Porma
Webmaster: MadVeras

Contactar Madteam.net | Contactar C.E.Madteam | PUBLICIDAD | Aviso legal

© David Oliveras 1997 - 2008. Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons

(c)MADTEAM.NET - bojos per la muntanya