Estás en: Madteam.net » Foros de Montaña » Escalada » Re: Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants..

Usuario

Contraseña

Recordar

¿has olvidado la contraseña?

¿no eres usuario?
Registrate gratis

C.E. MadTeam

Apuntate al Club Exc. Madteam

Accede a tu menú del club
(solo socios)

Calendario de cursos

Los MadStage

escribir nuevo tema en el foro

Foros de Montaña · Escalada

Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. · Autor: Arnau · miércoles 21 mayo 2008

Buenas, em dic Arnau, tinc 23 anys, i busco gent per fer sortides per Montserrat, Garraf, etc, o per la Fuixarda. El meu nivell és 6a, però estic entrenant per millorar en breu.. Si a algú li interessa:     Responder Enviar a un amigo  Posts relacionados

traducir a Castellano   traduir al Català

ATENCIÓN: Este tema no tiene actividad desde hace más de 6 MESES,
te recomendamos abrir un nuevo tema en lugar de responder al actual

Este mensaje tiene 9 respuestas
Re: Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por Karles · mié 21 may 2008 ver respuesta
miércoles 21 mayo 2008 · 23:45:42 · Karles ::

jo no sempre puc, pero miro de fer escapades matinals algún que altre dissabte (hi ha kanalla pel mig), encare que normalment no ho se fins l'últim moment.

si no et fa res anar amb un que et doble l'edat i que esta tastant (arrossegant, mes aviat) el 6b, podem quedar, tant per esportiva com clàssica. ó

salut i tibar

karles

per cert, visc al guinardó -bcn-

traducir a Castellano traduir al Català
      Re(2): Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por bienverv · jue 22 may 2008 ver respuesta
           Re(3): Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por arnau · vie 23 may 2008 ver respuesta
                Re(4): Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por marou · vie 23 may 2008 ver respuesta
                     Re(5): Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por bienverv · vie 23 may 2008 ver respuesta
      Re(2): Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por Josem · jue 5 jun 2008 ver respuesta
Re: Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por jordi 2 · jue 29 may 2008 ver respuesta
      Re(2): Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por Arnau · vie 30 may 2008 ver respuesta
Re: Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por pepon · vie 30 may 2008 ver respuesta

Buscar en los foros:

Contactar Madteam.net  |  Contactar C.E.Madteam  |  Avís legal  |  BLOG  |  Compartir  |  Publicidad
© David Oliveras 1997 - 2009. Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons