Tornar a pàgina principal

·:. Refugios
·:. Libros
·:. FOROS
·:. Videos
·:. Actividades
·:. FOTOGRAFÍA
·:. Mercadillo
·:. Aviso Legal .:·

Alias  Clave Recordar sesión    recordar clave Chat  

BUSCO PENYA PER ESCALAR EN ROCA PER BARNA I VOLTANTS.. :: miércoles 21 mayo 2008 · 20:59:26 :: ARNAU ::

Buenas, em dic Arnau, tinc 23 anys, i busco gent per fer sortides per Montserrat, Garraf, etc, o per la Fuixarda. El meu nivell és 6a, però estic entrenant per millorar en breu.. Si a algú li interessa: arnau_porta@hotmail.com   

Respuestas(9)
» Re: Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por Karles ::: mié 21 may 2008
      » Re(2): Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por bienverv ::: jue 22 may 2008
           » Re(3): Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por arnau ::: vie 23 may 2008
                » Re(4): Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por marou ::: vie 23 may 2008
                     » Re(5): Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por bienverv ::: vie 23 may 2008
      » Re(2): Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por Josem ::: jue 5 jun 2008
» Re: Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por jordi 2 ::: jue 29 may 2008
      » Re(2): Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por Arnau ::: vie 30 may 2008
:: viernes 30 mayo 2008 · 20:27:16 :: Arnau ::

Bones, si vols quedar per escalar, envia e-mail o algu, o posa el teu.

Fins aviat i canya a la roca!

» Re: Busco penya per escalar en roca per Barna i voltants.. por pepon ::: vie 30 may 2008

Sección 'Escalada' moderada por: Òskar, Porma
Webmaster: MadVeras

© David Oliveras 1997 - 2008. Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons | Webmaster | Aviso legal

(c)MADTEAM.NET - bojos per la muntanya