Tornar a pàgina principal

·:. Refugios
·:. Libros
·:. FOROS
·:. Videos
·:. Actividades
·:. FOTOGRAFÍA
·:. Mercadillo
·:. Publicidad .:·
·:. Aviso Legal .:·

Alias  Clave Recordar sesión    recordar clave Chat  

ZONA D´ESCALADA ENTRE PUIGREIG I VIC :: sábado 11 octubre 2008 · 21:58:54 :: ARCHEO ::

Hola gent!

Estic buscant alguna zona d'escalada de baix grau entre Puigreig i Vic. Agrairia qualsevol informació. Havia pensat en Moia, però allò es força dur oi?

Gràcies anticipades

Respuestas(6)
» Re: Zona d´escalada entre Puigreig I Vic por piensa en verde ::: sáb 11 oct 2008
» Re: Zona d´escalada entre Puigreig I Vic por Zaldyon ::: lun 13 oct 2008
      » Re(2): Zona d´escalada entre Puigreig I Vic por Archeo ::: mar 14 oct 2008
           » Re: Zona d´escalada entre Puigreig I Vic por Zaldyon ::: mar 14 oct 2008
:: martes 14 octubre 2008 · 14:20:02 :: Zaldyon ::

Collsuspina no he nat mai pero per les ressenyes que tic el grau pica bastant

Moia, la zona montbru hi ha un IV i molts V el que pasa es que moltes de les vies estan sobades, l'aproximacio es molt curta ja que el cotxe l'aparques a sobre de les vies i nomes tens que baixar per un caminet. La zona de la moretona pica mes el grau, pero hem sembla que han equipat no fa gaire alguns V no gaires i l'aprox depend don deixis el cotxe potser 10 min, el revolt de l'aliga cuant i vaig nar no habien gaires vies i dures pero per algun bloc vaig veure que hi ha alguns V i no se si IV pero l'aprox es llargueta. La mec no he nat mai pero totes aquestes zones surten al llibre barcelona y alrededores, tot i que faltaria actualitzar el llibre.

PD: Jo tanconselleria que anesis a Berga si vols vies facils i aproximacions curtes, tens el Roc de l'alou 1min aprox i IV i V i per el santuari de queralt hi ha un sectoret tot ple de IV per iniciarse molt maco, a la guia del Bergueda surten totes.

http://zaldyon.blogspot.com/

» Re(2): Zona d´escalada entre Puigreig I Vic por Archeo ::: jue 16 oct 2008
                     » Re(3): Zona d´escalada entre Puigreig I Vic por Òskar ::: jue 16 oct 2008

Sección 'Escalada' moderada por: Òskar, Porma
Webmaster: MadVeras

Contactar Madteam.net | Contactar C.E.Madteam | PUBLICIDAD | Aviso legal

© David Oliveras 1997 - 2008. Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons

(c)MADTEAM.NET - bojos per la muntanya