Hola gent!
Estic buscant alguna zona d'escalada de baix grau entre Puigreig i Vic. Agrairia qualsevol informació. Havia pensat en Moia, però allò es força dur oi?
Gràcies anticipades
Collsuspina no he nat mai pero per les ressenyes que tic el grau pica bastant
Moia, la zona montbru hi ha un IV i molts V el que pasa es que moltes de les vies estan sobades, l'aproximacio es molt curta ja que el cotxe l'aparques a sobre de les vies i nomes tens que baixar per un caminet. La zona de la moretona pica mes el grau, pero hem sembla que han equipat no fa gaire alguns V no gaires i l'aprox depend don deixis el cotxe potser 10 min, el revolt de l'aliga cuant i vaig nar no habien gaires vies i dures pero per algun bloc vaig veure que hi ha alguns V i no se si IV pero l'aprox es llargueta. La mec no he nat mai pero totes aquestes zones surten al llibre barcelona y alrededores, tot i que faltaria actualitzar el llibre.
PD: Jo tanconselleria que anesis a Berga si vols vies facils i aproximacions curtes, tens el Roc de l'alou 1min aprox i IV i V i per el santuari de queralt hi ha un sectoret tot ple de IV per iniciarse molt maco, a la guia del Bergueda surten totes.
http://zaldyon.blogspot.com/
Contactar Madteam.net
|
Contactar C.E.Madteam
|
PUBLICIDAD
|
Aviso legal