La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Club de Viajes: Foro de Expediciones >dolomites

Club de Viajes: Foro de Expediciones

volver al indice del foro.

Friday 18 april 2008 - 12:21:28

dolomites

aquest estiu volem anar amb la familia a les dolomites i tot just començo a buscar informació, necessitem campings equipats per anar amb dos nens, ja sabeu piscina etc per que estiguem tots a gust si algú sap d´alguna zona més interessant que altres per estar instal.lats tant pels campings com per la situació a l´hora de fer excursions, com per la orientació-clima-temperatura,etc us ho agrairé molt

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Thursday 8 may 2008 - 12:40

Friday 18 april 2008 - 18:37

Bones, nosaltres vam estar aquest estiu passat per allà escalant, i vam tenir com a punt central Cortina d´Ampezzo, crec que hi ha 3 campings, i dos que estan un al davant de l´altre, amb molt bones instalacions , serveis i algun amb piscina. Desde Cortina tens gairebé tot al costadet, 5 torri, tres cime de Lavaredo, pas de Falzarego, mogollon de llocs per fer escurcions, escalades, ferrates, allà també hi ha molta informació sobre excursions i trobaràs molts llibres.

Les rutes per anar caminant estan molt ben senyalitzades i en molts casos s´aprofiten els telefèrics per evitar-se els forts desnivells i fer excusions més agradebles, tens rutes per dintre d´alguna montanya, (antigues galeries de la guerra mundial)...

be, moltes coses...desde Cortina jo crec que es un bon punt per fer moltes coses, a part et una ciutat molt petita, casi com un poble gran!

sort!

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 26 april 2008 - 18:53
perdo pel retard al respondre, moltes gracies, de fet jo vaig ser-hi a sant nicolo fa un munt d´anys però anàvem d´altre rollo, tendes cutres i trepar i ferrates a tope. aprofito el foro per preguntar-te si tens ressenyes de lavaredo en concret de la comici. jo no crec que estigui recuperat del canell ni rodat per fer-la aquest estiu a més no vaig amb penya com per fr-la però potser si de cara a la tardor,... be el temps dirà ancare em de lligar les vacances d´estiu ja veurem si al final no acabem a mallorca fent birretes i fent gran la panxa.
Thursday 8 may 2008 - 12:40

richy, s´esta muntant un viatge cap aquesta zona per la segona quinzena de families trepadores amb canalla. suposo que quan estigui una mica mes lligat es penjara a "escalada amb canalla".

salut i a tibar

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies