Tornar a pàgina principal

·:. Refugios
·:. Libros
·:. FOROS
·:. Videos
·:. Actividades
·:. FOTOGRAFÍA
·:. Mercadillo
·:. Aviso Legal .:·

Alias  Clave Recordar sesión    recordar clave Chat  

NECESSITO UN SENDER DES DEL CAP DE BOUMORT PER ANAR AL REFUGI DE CUBERES (CASA MIRó) :: miércoles 21 mayo 2008 · 23:55:23 :: JOANGM ::

Algú em pot explicar la manera d'anar a peu des del Cap de Boumort fins al refugi de Cuberes. No hi he estat mai i al mapa que tinc -el de Piolet antic- no hi ha cap sender.

Gràcieas.

Joan

Respuestas(2)
» Re: Necessito un sender des del Cap de Boumort per anar al refugi de Cuberes (casa miró) por Bouvier ::: jue 22 may 2008
      » Re(2): Necessito un sender des del Cap de Boumort per anar al refugi de Cuberes (casa miró) por Joangm ::: jue 22 may 2008
:: jueves 22 mayo 2008 · 22:07:44 :: Joangm ::

Eii, moltes gràcies. Ara mateix consulto el mapa i si em surt algun dubte ja ho faré saber.

Altre cop moltes gràcies.

Joan

Sección 'Refugios' moderada por: Lluis.m, [pincha aqui para ser moderador]
Webmaster: MadVeras

Buscador de Refugios

Para ver el listado completo de refugios agrupado por zonas busca `*´ o entra aqui

Si quieres hacer algún comentario sobre algun refugio, entra aquí o utiliza el buscador e insertalo desde la ficha del refugio, así será de mucha utlidad para el resto de usuarios. Muchas Gracias

© David Oliveras 1997 - 2008. Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons | Webmaster | Aviso legal

(c)MADTEAM.NET - bojos per la muntanya