Madteam > Fotografía de montaña > Taga per Pardines

Taga per Pardines

Autor: Fjavier 4 April 2015 11 525    Envia a tus amigos

Ahir divendres 3 d'Abril de 2015, després de descartar la volta al circ d'Ulldeter per mandra de llogar raquetes - aconsellables per vosaltres al fòrum i pel que vam veure nosaltres dies enrrere - vam pujar al Taga per Pardines allargant-ho fins el Puig Estela. El gos va sortint guanyant ja que no el pensàvem portar a Ulldeter :-)
Nosaltres també perquè no coneixíem Pardines i tant la vall per arribar com el poble ens van semblar fantàstics.

Molt bon dia, excursió fàcil; 1 hora 50 des de Sta. Magdalena de Pardines al cim del Taga (2.040 m), 1 hora 30' des d'aquest fins el Puig Estela (2.017 m) o, com vam veure allà, Puig Sestela. L'enllaç entre aquests dos cims es més llarg del que sembla per la vista, ja que veus l'objectiu en tot moment. De qualsevol manera, és fàcil i apte per tots els públics... D'aquest darrer cim fins tornar al cotxe 1 hora 30' més. Penjo les fotos més que res perquè us feu una idea de com està desapareixent la neu a marxes forçades...

Santa Magdalena de Pardines, punt de partida.

A les 9 en punt iniciem el camí.

El primer objectiu del dia.

La creu del Taga

Mercè, Khale i Taga (2040 m) en 1 hora 50' tranquilament.

Mirant al Pedraforca des del cim.

I ara mirant al Puigmal.

Proper objectiu, Puig Estela (Sestela?)

Un que aprofita per passar-s'ho pipa.

Panoràmica casera.

Foto a Pardines abans de tornar.