Madteam > Fotografía de montaña > ... Que se vayan al infierno...!

... Que se vayan al infierno...!

Autor: Gerardo 1 November 2016 35 762    Envia a tus amigos

Esto es lo que me salía mientras seguía el otro día el debate de investidura, era casi irreprimible... Y alguno, desde la tribuna del Congreso, se reprimió poco, poco, jejeje... Pero bueno, yo no soy diputado, y como no tengo autoridad ni representatividad para enviar a nadie al infierno, opté ayer lunes 31 por cogerme a Otto e irme para allá... Sí, por mi cuenta y riesgo, a un infierno muy bello y muy distinto del que merecen cierto próceres... Pues eso, matinal desde Ulldeter hasta el Pic de l'Infern, pasando por la cabaña de Tirapits. Una delicia luminosa y casi solitaria...

Una petita bassa amb el Balandrau al fons.

Ullada a sudest. Per darrera del regular Coll de l'Orri, les serralades garrotxines

La cresta sudoccidental de l'Infern, amb el cim a l'esquerra.

El tram final.

Sota el cim.

I ja a dalt, ullada al nordest.

Cap al sud, la cadena Pastuira-Balandrau, amb Montseny-Matagalls al fons.

Detall al nordoest, on destaca la Torre d'Eina i els grans cims ceretans per sobre, al fons.

Detall a nord, amb Carlit a l'esquerra.

Picat cap a nord, amb l'aresta nordoest del pic a l'esquerra.

Detall a sud, cap a Montseny-Matagalls.

Inquietud en los custodios del Infierno...

Comencem a baixar cap a sudest (no a sudoest, per on hem pujat), cap al collet esquerp als peus del Freser, al mig.

I des del collet baixem directament a sud, cap al fons del Clot de Tirapits i la Coma del Freser.

La vessant sud de l'Infern, amb les seves vetes de marbre i roca blanca... Hem pujat per la cadena de l'esquerra, i hem baixat des del coll de la dreta.

Prats daurats amb el Balandrau al fons.