Madteam > Fotografía de montaña > Round About Nuria Again

Round About Nuria Again

Autor: Gerardo 21 June 2017 33 774    Envia a tus amigos

Doncs sí, es tracta d'una activitat d'aquest dilluns 19 pel sector central de l'Olla de Núria, des del Coll de Noufonts al de Finestrelles i passant pels pics de Noufonts, Eina i Finestrelles, amb inici i final a Núria. I repeteixo aquest títol "monkià" amb un "again" afegit perquè vaig fer aquesta ruta idèntica al setembre de 2015, i teniu la galeria d'aleshores penjada a aquest blog... Però aquesta vegada m'acompanya l'Otto, que s'ho ha passat teta....

Remuntant a l'inici la Vall de Noucreus. S'albira el Noufonts al fons a l'esquerra.

En aquest punt ens desviem cap a nord, cap a la Vall de Noufonts.

Aquí anem entrant a la Vall o Coma de Noufonts, amb el pic just al fons.

I la capçalera de la vall. A la dreta es veu el camí costerut que mena al Coll de Noufonts, per on passarem.

Arribant al Coll de Noufonts, amb el pìc al fons.

I des del coll, la Vall de Noufonts que hem remuntat.

Les darreres pendents sota el Noufonts.

I des del cim, cap a l'oest, sector Puigmal. A la dreta el Finestrelles, fins on anirem.

Nordoest, a la dreta del Finestrelles i més llunyana, una difusa Cerdanya...

Nord, amb la Torre d'Eina més propera, i al fons el Capcir, amb Carlit i Peric.

Est, amb Lo Rei al fons, i Bacivers, Bastiments i Infern més propers...

Est-sudest, des de Bacivers als Pics de La Vaca i la Fossa del Gegant. En baix a dreta, la vessant per la qual hem remuntant des del Coll de Noufonts.

Unes floretes al cim, que no sé qué són exactament... Potser Orella d'Os (Ramonda Myconi) o Pastorella (Gentiana Verna)...

Detall cap a Bastiments i Infern.

Una de les tres persones que apareixen per allà ens treu aquesta foto.

Detall cap a Núria, gairebé mil metres per sota...

El cim del Pic d'Eina. Vista cap al nord, amb la Torre d'Eina al centre.

Des del Pic d'Eina cap a l'oest, amb la cadena a la dreta que seguirem fins al Finestrelles, i el Puigmal al fons.

A l'est, el Noufonts, d'on venim.

Una genciana al cim de l'Eina.

Anem progressant cap a l'oest, i aquí faig una ullada enrera, amb l'Eina i el Noufonts a la meitat esquerra, i a sota l'ample Coll d'Eina.

La part final de la cadena cap al Finestrelles.

I al cim del Finestrelles mirant cap al Puigmal.

I aquí mirant cap al Noufonts.

Cap a sud-sudest, amb Núria en baix.

Cap al nord, amb Carlit i Peric.

Bé, moguts, o desenfocats, però aquí estem...

Detall cap a Núria, amb la Vall de Finestrelles als peus, per la qual baixarem.

Des del cim continuem cap a l'oest, cap al Coll de Finestrelles.

Deixem el Coll de Finestrelles al fons a l'esquerra i anem baixant.

En aquest punt de la baixada per Finestrelles ens prenem una bona estona de relax al costat del rierol.

I després anem continuant cap a Núria, on tanquem el cercle.