Madteam > Fotografía de montaña > Doncs una altra vegada...

Doncs una altra vegada...

Autor: Gerardo 22 September 2017 22 712    Envia a tus amigos

DONCS SÍ, UN COP MÉS...

Ja, ho he tornat a fer... El pes de les inèrcies i de la mandra és molt poderós... I com que em queden hores lliures per gastar, feia un mes gairebé que no trepitjava Pirineu, i no tenia ni companyia (humana) ni plans establerts, hi he tornat, ahir dijous 21 de setembre amb l'Otto ... Bé, que no ho feia des del maig, "que no estamos tan mal....", jejeje... Són unes poquetes imatges, ho tinc tot això ja molt fotografiat...

L'objectiu.

El llom de Fontalba a esquerra, i la coma de Fontalba, per on baixarem, a dreta.

El Cim de la Dou.

La part alta del llom.

Iniciant la baixada per la Coma de l'Embut.

De seguida girem a est-sudest per guanyar el Coll de l'Embut, al centre. Vaig trobar a faltar els paraneus.

Al coll, mirant cap al nord, amb el Pic del Segre al fons.

Baixant per la Coma de Fontalba.

La Coma de Fontalba.

Festucas.

"Tele" sobre el Coll de Fontalba, on tinc el cotxe.

David Oliveras 1997 - 2024Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Poltica de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver ms informacin sobre las cookies