Madteam > Fotografía de montaña > Turo de l´ Home nevat

Turo de l´ Home nevat

Autor: Laieta 11 February 2018 19 285    Envia a tus amigos

Aprofito les darreres nevades per ascendir al Turó de l’Home des del poble del Montseny i trepitjar neu. Aquesta comença a estar present a prop del Corral d’en Deumal. Traça evident. Ja que els porto, em calço els grampons i així em despreocupo d’alguna placa de gel. Al Pla del Saquet el gruix de neu ja es força important. Així serà a partir d’ara. Passo pel costat del pou de glaç d’en Deumal totalment colgat. Penso en la gent que es dedicava a conservar el gel per baixar-lo més endavant a la vall. Com altres feines que es feien al bosc, no deuria ser fàcil. Des del coll Sesbasses una vista de les Agudes totalment cobertes de neu. El vent fa acte de presència. Només resta arribar al cim. El sector de Santa Fe més nevat que la solana per on s’ha passat. Les fagedes despullades i l’Aveteda colgada de neu conserven el seu encant. El Matagalls i el Pla de la Calma de blanc. No em cansaré de dir-ho: som afortunats.