Tornar a pàgina principal
 
·:. Refugios
·:. Libros
·:. FOROS
·:. Videos
·:. Actividades
·:. FOTOGRAFÍA
·:. Mercadillo
·:. Publicidad .:·
·:. Aviso Legal .:·


Alias  Clave Recordar sesión    recordar clave Chat  
 

Vista para impresion
Envia esta reseña
 
VIA SOL SOLET 130M IV+ MIRANDA DE CAN JORBA. MONSERRAT
Autor MADTEAM

ZONA: Montserrat · Miranda de Can Jorba
TIPO: Escalada en roca

Roca molt bona, tot i que el primer llarg rellisca força. Falta el primer parabolt de la via i el primer del tercer llarg (3 d'agost del 2003)
 

Croquis:
Haz click para aumentar
[+ ampliar]


 

Llargada del recorregut: 130 m.
Horari: 1'30 - 2 h.
Compromís: baix.
Material: 11 cintes exprés.
Primera ascensió: tardor 1992 per Joan Oliva i el Gullem Arias

Aproximació:
des del Bruc Residencial prenem la pista que mena a Can Jorba, on deixem el cotxe. Tot seguit prenem el camí que porta a la Canal del Joc de l'Oca i just a l'esquerra de la primera cadena tenim l'inici de la via, sota el sostre característic visible uns cent metres per sobre nostre. 15 minuts des del cotxe.

Descripció:
Primera tirada: sortim en lleugera tendència diagonal cap a l'esquerra, per continuar després recte per una placa amb la roca força polida. 30 m. IV, IV, IV+. 7 parabolts.
Segona tirada: seguim recte per una bonica tirada sobre placa amb roca molt fiable. 25 m. IV, IV, IV. 5 parabolts.
Tercera tirada: sortim amb tendència cap a la dreta uns pocs metres, per enfilar després recte i desviar-se novament cap a l'esquerra. 35 m. IV, IV+, IV. 11 parabolts.
Quarta tirada: comencem amb un petit flanqueig cap a la dreta per anar a buscar el començament d'un petit esperó, el qual seguirem per acabar, amb tendència cap a l'esquerra, en una reunió molt còmoda. 20 m. II, IV, IV. 5 parabolts.
Cinquena tirada: sortim recte fins a la base del sostre i l'evitem per l'esquerra. Un cop superat, anem a buscar la darrera reunió amb tendència cap a la dreta. 20 m. III, III. 3 parabolts. Variant: des de la base del sostre, l'ataquem directament. 15 m. 4 parabolts.

Descens: amb tres ràpels equipats per la via Escabroni-Escapullini, el primer d'ells volat. En cas de dur una única corda es pot rapelar de dues reunions intermèdies una mica precàries.


Vista para impresion
Envia esta reseña
 
Primer llarg
[+ ampliar]
Primer llarg


Tercer llarg
[+ ampliar]
Tercer llarg


En la tercera reunió
[+ ampliar]
En la tercera reunió




COMENTARIOS


Sergi - 12/2/2007 - 11:37:39

Ara les reunions de la Sol Solet estan equipades per rapelar.
Millor agafar més d'11 cintes. Unes 20 si ens volem saltar la primera R i anar a la segona (cordes de 60 arriben bé).

No fa falta anar a l'Escabroni per fer el rapel de dalt.



Joan - 30/5/2007 - 21:35:46

Perdoneu, algú em podria dir si es pot fer la Sol Solet amb 1 corda de 60 m i assegurant amb un grigri? i ja posats la Escabroni Escapullini tb és podria fer així? Gràcies.



Joan - 2/6/2007 - 16:58:37

Hola, em contesto a mi mateix amb la convinció de poder ser útil algú. Ahir divendres vaig anar amb el meu amic Flavio a fer la Sol solet, i la vàrem fer amb un parell de grigris, 13 exprés, dues bagues i una corda 10.2 de 60m. En realitat no sé si vam pujar per la Sol solet o la Escabroni o per una del mig que es nova, el cas és que la baixada en ràppel la vàrem fer des de la reunió que hi ha a la sortida del sostre per l´esquerra fins a una reunió de dos parabolts sense cadena ni res que hi ha a sobre d´una savina, allà vam lligar un cordino a la savina i baixàrem fins la propera "R" per sota d´unes savines, aquesta amb argolla central i deluxe, d´allà fins a la propera, també en molt bon estat, arribava la corda de 60m justíssima, així fins a dues reunions més, l´última, però, també arribà amb prou feina. Consell: no cal patir, emporteu-vos-hi dues cordes i no perdreu el temps miserablement passat cordes i muntant ràppels a cada reunió.



dabi b - 4/11/2007 - 14:49:40

Pels amants de l'escalada més lògica, el quart llarg el podeu fer tirant pel dret, entre dues sabienes i anant a buscar un diedret preciós de 4art fàcil que podreu protegir amb un parell de friends mitjans.





Insertar Nuevo Comentario:

Autor: Email:
El email es necesario por una cuestión de seguridad y no aparecerà en ningún lugar, solo es para el administrador.

Codigo de Verificacion:
(escribe el codigo que te aparece en la imagen)




  ¿Utilizas lectores de Feeds? Suscribete a los contenidos de MadTeam.net          

¿Qué son los feeds xml? Si quieres estar al tanto de las últimas reseñas que se publican en MadTeam.net, puedes utilizar el feed xml siguiente o utilizar alguno de los siguentes enlaces:

Añadir a mi msn   Añadir a Bloglines   Añadir a newsgator


Inicio Rutas ::: Libro de Piadas ::: FORO Rutas y Ascensiones :::


 



Contactar Madteam.net | Contactar C.E.Madteam | PUBLICIDAD | Aviso legal

© David Oliveras 1997 - 2008. Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons

(c)MADTEAM.NET - bojos per la muntanya