Madteam > Rutas y Reseñas » Piber

Rutes y reseñas de Piber

De Rocabruna Al Comanegra (1553 M.) por Piber
Excursionismo - Prepirineo A tall d’introducció Una de les excursions més interessants que es poden fer per l’Alta Garrotxa, és, sense cap mena de dubte l’ascensió al cim del Comanegra. Les rutes per pujar-hi són diverses, però nosaltres n’hem escollit, segurament, la menys coneguda i menys emprada pels excursionistes ...
Puig Ou ( 1300 M ) por Piber
Excursionismo - Pirineo A tall d’introducció Us proposo una ruta poc transitada per excursionistes, si més no pel que fa a l’arribada al cim del Puig Ou, enclavat al cor de l’Alta Garrotxa, allà on on la demarcació administrativa d’Olot besa el Ripollès, on el Pirineu es mostra en tota la seva pulcritud, on les vall ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Pirineo
El Bassegoda (1373m) Per La Vall De Sant Aniol por Piber
Excursionismo - Prepirineo A tall d’introducció El Bassegoda és, segurament, el cim més emblemàtic de l’Alta Garrotxa i la seva ascensió és fa gairebé obligada pels excursionistes que volen copsar la magnitud i la bellesa d’un territori inhòspit i ferésteg com n’hi ha pocs. L’itinerari que us proposem és llarg, però d’un ...
Osor-santa Creu D'horta-osor por Piber
Excursionismo - Prepirineo Aquesta és una ruta de castanyers. La comencem prop d'Osor, pugem a Santa Creu d'Horta i fem un tomb per sota del Mas del Sobirà. El més curiós però és que en aquesta ruta visitarem dos arbres catalogats, com són el Roure de Ca n'Iglèsies i el Pi de l'Espinau. No hem de patir per l'aigua ja que en t ...
Sant Miquel De Les Formigues ( 1200m ) Des D'osor por Piber
Excursionismo - Montseny Fer un tomb per les Guilleries sol resultar molt edificant, tot i que a l'hivern, amb els castanyers esfullats potser no té l'encant de la primavera. Amb tot però, sempre s'ho val, i la sortida que avui us proposo passa per paratges magnífics amb unes vistes excepcionals: muntanya i més muntanya, ma ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Montseny
El Talló Des De La Vall Del Bac por Piber
Excursionismo - Prepirineo El Talló és una muntanya molt agraïda de pujar, tot i que la seva alçada és de poc més de 1200 metres presenta unes vistes magnífiques sobre tot el Pirineu i sobre la Vall del Bac, la Vall de Carrera, la serra del Bestracà i en definitiva sobre una bona part de l'Alta Garrotxa. Per anar-hi hi han d ...
El Taga (2035) Des De St. Martí D'ogassa por Piber
Excursionismo - Prepirineo El Taga és una de les muntanyes més boniques del Prepirineu. La seva relativa alçada ens permet de contemplar tota la vall de Pardines i disposar d'una de les vistes més privilegiades del Pirineu, des de la Pica del Canigó, fins el Puigmal. La pujada des de Sant Martí d'Ogassa, tot i que no és mas ...
El Ferran (983 M) Des D'oix por Piber
Excursionismo - Prepirineo El Ferran és un dels cims més emblemàtics de l'Alta Garrotxa malgrat que no arriba als mil metres d'alçada. De fet, te'l miris per on te'l miris és una cresta impressionant i que en bona mesura et mostra el paisatge més típic de l'Alta Garrotxa. La ruta que avui us proposo és un viatge a un dels ind ...
Sant Andreu De Gitarriu-sant Grau D'entreperes por Piber
Excursionismo - Pirineo L'Alta Garrotxa està farcida de petites esglesioles som les que avui us proposo de visitar. Per tal d'arribar-hi haurem d'anar amb cotxe fins el llogarret de Sadernes, al qual s'hi arriba des del poble de Montagut. Pocs metres abans d'arribar al restaurant i càmping de Sadernes ja veiem un rètol a m ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Pirineo
Ulldeter-carança-coma De Bacivers-ulldeter por Piber
Excursionismo - Pirineo Aquesta és una sortida imprescindible per tal de conèixer com són les valls pirinenques, unes valls sovint feréstegues i salvatges, però d'una bellesa impressionant. Avui us proposo conèixer la vall de Carançà, una vall mítica del pirineu oriental, amb els seus estanys que són reclam d'excursionist ...
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página  1  2  Siguiente »