Madteam > Rutas y Reseñas » Senderismo

Tracks para GPS de Senderismo

« Inicio rutas y reseñas | Ver reseñas y tracks
Castell De Montsoriu por Mirlo
Senderismo - Track de GPS L'accés es sortint de Breda per la carretera d'Arbúcies (GI-552) en direcció a Fogueres de Montsoriu, abans d'arribar-hi surt un sender a ma dreta (pal indicador). El camí es planer amb vegetació típica mediterrània (sureres, cireretes d'arboç, pins...), l'ultim tram es fa més dret pel mig del bos ...
Más reseñas de Mirlo
Villavecchia (sant Hilari Sacalm) por Mirlo
Senderismo - Track de GPS Un matí del mes d'abril sortim en l'anim de seguir algun camí...que no saben on ens portara, agafem aquest...seguim per aquí i de cop i volta ens trobem a Villavecchia. Ja havia vist varies vegades el desviament a la pista del Sobirà, pero pensava que coi fas anar a emprenyar als veins, i resulta qu ...
Un Vuelta Por El Garraf por Loybcnmadveras
Senderismo - Track de GPS Recorrido circular saliendo desde Gavà. Subimos hasta el castillo de Erampruña, pasamos por al lado de la Desfeta, hasta el coll de la clota y bajada por el Purgatorio. Na, para estirar las piernas en una matinal. ...
Más reseñas de Loybcnmadveras
Un Paseo Por Irati por Loybcnmadveras
Senderismo - Track de GPS ...
Puigmal Des De Planoles I Tornada Per Dòrria por Laieta
Senderismo - Track de GPS A Planoles (1151 m) localitzem el carrer de la Font. Aquí trobarem les indicacions i pintura fins el Puigmal. El GR 11 puja al Refugi del Corral Blanc (1815 m). Aquí deixem el GR que es dirigeix cap el Coll de les Barraques, continuant recta cap el nord. Seguim la mateixa direcció fins trobar un fi ...
Más reseñas de Laieta
Travessa Dels Circs De Pessons I Dels Colells. por Macc
Senderismo - Track de GPS La ruta comença a l'estació d'esquí de Grau Roig, i això és un privilegi, doncs poques vegades podem començar una ruta ha una alçada ratllant els 2000 metres. Deixo el cotxe al primer pàrquing i vaig fins al segon, al seu costat comença la pista que puja cap al Circ de Pessons, arribats a l'Estany P ...
Más reseñas de Macc
Pics Dels Vidals, Tort I De Mar, Oblidats I Solitaris. por Macc
Senderismo - Track de GPS Tot i que existeix la possibilitat de pujar amb el Teleferic de l'Estany Gento , jo sortiré des de l'Embassament de Sallente, allargant la ruta en distancia i desnivell, si alguna persona, en el futur, vol fer la meva ruta és bo que sàpiga que té l'opció de retallar-la un xic. El començament de ...
« Inicio rutas y reseñas | Ver reseñas y tracks Página « Anterior  1  2  3  4   5