Madteam > Rutas y Reseñas » Madveras

Tracks para GPS de Madveras

« Inicio rutas y reseñas | Ver reseñas y tracks
Seguint El Recorregut De La Marxa Btt Moja - Olerdola 2013 por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS En el primer bucle ens hem confós una mica al començar, pero despres ja hem seguit be la ruta. La d'aquest any 2014 en molts trams va en sentit contrari... GENIAL, molts corriols, molta predra, trialeres,explosiva... PER A DISFRUTAR COM UN NEN!!! :) ...
De Bellvitge A Gavà Pasant Per Sant Ramón por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Sortim de l'estacio de tren de Bellvitge i anem a buscar el camí del llobregat, fins a Sant Boi, on el deixem, entrem al poble i anem a buscar la pujada a Sant Ramón. De Sant Ramón baixem per la pista que porta a Viladecans i on cop abaix enfilem cap a Sant Climent. Just a l'entrada ens desv ...
Vidrà - Bellmunt - Tosca Dels Degollats - Salt Del Molí - Vidrà por Madveras
Excursionismo - Track de GPS ...
Más reseñas de Excursionismo
De Begues Al Pla Novella (monestir Budista) por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Algun tram per pista en mal estat pero practicament tot el recorregut per pista molt ample y en bon estat ...
De Sant Martí De Tous A Santa Coloma De Queralt (circular) por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Itinerari relativament fàcil per pista majoritariament i algún corriol de tornada ...
Gava - Les Planes - La Desfeta - La Sentiu - Diposit - Can Amat - Riera De Sant Llorenç - Gavà por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Baixada de la desfeta per trialera. La resta pista i algun corriol sencill ...
Puig De Les Agulles Del Garraf Desde Bruguers por Madveras
Excursionismo - Track de GPS Hay un punto del track que nos equivocamos... no lo he retocado. ...
Más reseñas de Excursionismo
Seguint La Ruta De Les Ermites A Les Guilleries por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS ...
Voltant Per La Conca D´òdena por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS ... o la "aquàtica" d'Igualada Al final vam haver de retallar la ruta perque ens estava diluviant Els desnivells no son gaire acurats perque sens eadonarme casi resetejo el GPS al portarlo a la butxaca, segons runkeeper son 436m -> http://runkeeper.com/user/Madveras/activity/270975826 ...
Sant Vicenç De Montalt - Llavaneres - Santuari Del Corredor por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS ...
Más reseñas de Mountain bike (BTT)
« Inicio rutas y reseñas | Ver reseñas y tracks Página « Anterior  1  2  3   4  5  6  7  8  9  10  Siguiente »