La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Propuesta: SORTIDA DE CAP DE SETMANA

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 16 august 2005 - 15:53:10

Propuesta: SORTIDA DE CAP DE SETMANA

ALGU S´ANIMA A FER UNA RUTE PER EL CAP DE SETMANA, POT SER DE DIVENDRES A DIUMENGE

Lugar / Zona: PIRINEU

tipo de actividad: MUNTANYA

Fechas: 2005-8-19 a 2005-8-21

Puedes ver más informacion entrando aqui

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 17 august 2005 - 09:08

Wednesday 17 august 2005 - 08:31
Hola Peresa...

Nosaltres estarem fent la cavalls aquest cap de setmana, si el temps es deixa!!...potser no és l´activitat que estàs buscant...anem 4 dies pq anem en plan tranquil però si vols afegir-te malgrat siguin dos dies ja ho saps.

Ja sé que sota aquest nick no m´identifiques....et donaré dues pistes:

- felicitats per assolir l´Elbrus, ja ho vaig veure en portada dels diaris locals

(encara no????...segona pista....)

- refugi Lluis Estasen, picarem gel....records a l´angelito

no? encara no???? vinga va...el comodí del públic....

- Refugi Besiberri...a petar de gent....

Ara si?

Una abraçada

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 17 august 2005 - 08:57
j´ha t´he conegut fins i tot som del mateix poble.

aixo de la cavalls es per el Bergueda oi?

quand marxeu?
com?
dormir?
etz...?

jo potser faig feste el divendres o sigui que ja estarem en contacte.

per cert al tanto amb el temps que crec que no pinta gens be.

Wednesday 17 august 2005 - 09:08
Bingo!!! has encertat!!! no era pas dificil oi? llàstima que no hi havia premi!!
la cavalls es el tomb dels vuit refugis del cadí-moixeró http://www.cavallsdelvent.com/
el que passa és que ja no recordo quines etapes feiem!!! a veure...el que si que recordo és que divendres dormim al refugi del rebost que s´arriba en cotxe...dissabte em sembla que era rebost-serrat de les esposes, diumenge serrat-prat d´aguiló, dilluns prat d´aguiló-estasen, i dimarts estasen-sant jordi....però ho haig de comprobar...em sembla que a casa ho tinc apuntat. Nosaltres pleguem divendres al migdia...el davidp suposo que també, tenim reserva als refus, no crec que tinguessis problemes si finalment decidissis afegir-te.
Sip, el temps no pinta massa bé....jo diria que fins i tot hi ha possibilitats de mullar-se.....

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies