La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >¿¿Carlit o Canigo??

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 28 october 2005 - 10:51:06

¿¿Carlit o Canigo??

Hola a tots!!

Pos eso... aquest pont ens agradaria anar a fer un d´aquests dos cims però si ens podem estalviar la nu millor. Sabeu com estan de neu per pujar-hi?

Per cert el finde passat vam pujar el Bastiments i la cara sud no tenia res de neu però la cara nord deu nidó la capa de neu que hi havia Haurem de començar a preparar el material d´hivern jejeje

Bon pont a tots!

Mon

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Friday 28 october 2005 - 18:07

Friday 28 october 2005 - 11:29
Amb la caloreta que està fent no crec que quedi gaire neu... de totes maneres jo vaig fer els dos cims en un mateix cap de setmana (disabte canigó y diumenge Carlit).. sips una miqueta pallisa, pero fueno, amb neu y tampoc presenten gaire dificultat... de totes maneers, per si les mosques potser millor portar els grampons
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 28 october 2005 - 11:50
Merci per la info, però aquest finde que dius que els vas fer els dos va ser el finde passat??

Per una altra banda, saps com està el refu lliure d´Aragó?? He llegit a la teva ressenya que es de valents dormir allà , tan xungo esta el tema??

Merci de nou

Mon

Friday 28 october 2005 - 11:55

No no... va ser al març :ppp ... la resenya que hi ha no es meva, jejeje, es del MadMauri :p

La cabana està be.. viam... es una cabana de pastor, petita de predra, pero per a dormir està pasable, el terra, si més no al març, estava recobert de branques de pi.. amb loque deu ser comfortable... dintre del que cap... claru..

Friday 28 october 2005 - 12:00
Vale, vale

Ja he mirat la info que tenim d´aquest refu lliure... si es que aquesta pagina es la CANYA

Ja he vist que es per 4 i nosaltres som mes... aixi que em smbla que anirem al refu lliure que hi ha al costat del parquing de dalt. Sabeu de quantes places es?

Merci!!

Mon

PD: Joer si que em despedeixo avui

Friday 28 october 2005 - 12:04
Dons benbe em va semblar que era de unes 15-20 places... a ull... soposo que es les que deu marcar com a lliures del refu de merialles, ja que es la part lliure quan el de merialles esta tancat... si el d´abaix (Merialles) esta obert, aquest ma sembla que el tenen tancat.... com que queda al parquing d´adalt, noslatres no el vam veure perque vam arribar de nit y vam fer vivac a la porta del guardat, que estava tancat
Friday 28 october 2005 - 18:07
Si pujes al Canigó per Cortalets mira´t aquesta ressenya http://amunt.madteam.net/blog000906/ruta_123/, és una ruta circular molt xula

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies