La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Pic de la Serrera (Andorra)

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 22 november 2005 - 16:00:27

Pic de la Serrera (Andorra)

Bona tarda. Algú em podria informar de l\´estat i quantitat de la neu que hi ha per a fer el pic de la Serrera (Andorra), preferiblement per la vall de Ransol (però si sabeu alguna cosa de Sorteny també ho agrairé). Voldria anar-hi aquest diumenge
salut i gràcies

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 22 november 2005 - 18:24

Tuesday 22 november 2005 - 17:16
Mirat la piada que vaig penjar ahir del Cataperdís, de neu deu estar similar, continua a patir dels 1900
http://www.madteam.net/foro/secciones.php/piadas.html

O la galeria que hem pujat avui
http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/1543/

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 22 november 2005 - 18:24
Hola itus!!!
 Jo el vaig fer aquest estiu per la vall de Sorteny.També es pot encadenar el pic de la Cabaneta i l´Estanyó.S´ha d´arribar al refugi de Sorteny(30min) i seguir el GRP fins a la collada dels meners que comunica amb la vall de Ransol.Després cap a l´esquerra l´última pujada abans d´arribar al cim.L´ascensió sense neu es molt fácil.
 A l´estiu l´espectacle de color  de les flors de la vall de Sorteny es mes que recomanable.M´imagino que a la primavera ho a de ser encara mes. 
 Espero que pel teu be s´equivoquin els del temps,perque donen neu per al cap de setmana.
 Un saludo

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies