Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola, preparo una ruta a la Serra d´Ensija i cim de La Gallina Pelada fent una variant sobre la tradicional que surt i arriba a La Font Freda. Voldria sortir des del poblet de Peguera, tornant per la pista direcció Fígols i a l´arribar al Pla de la Creu de Fumanya prendre un sender ben indicat al mapa d´Alpina que va en direcció nord, sempre per una rasa i a l´oest del Serrat del Pal, i puja de dret uns 600 m de desnivell fins a un collet que mena directament als Rasos d´Ensija i al sender de la ruta ordinaria. La resta està tot ben marcat i no té perdua.
El problema és aquest sender de pujada. Algú la fet aquests darrers anys? Té alguna mena de senyalització? És gaire perdedor? ...
Gràcies
9 Respuestas
Última respuesta Friday 25 november 2005 - 17:11
Bones,
Per alusions, és cert que la ressenya del Bassegoda és un xic justa però en Narhinan va poder comprobar que amb parades incloses vam fer mitja horeta més. Ja li vaig dir que com que la vaig fer sol, és possible que anés més ràpid que d´altres vegades que l´he fet amb colla. Quan tingui una mica de temps, faig la modificació.
A la del Puigsacalm, concretament la vaig fer amb en Pratenc, Oscar i la Kris i els horaris son correctes. Potser és que com que conec la zona, vaig més a sac, no sé
A més, hi havia neu, que sols anar més lent.
A veure si podem coincidir a la Gallina Pelada pel proper diumenge 11/12.
Salutacions ![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.