Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola!!! Ens agradaria anar a fer el Bastiments amb raquetes,però,no sabem per on,quan de temps,ni rés!A veure si algù ens pot ajudar.Merçi!!!!![]()
9 Respuestas
Última respuesta Sunday 11 december 2005 - 17:39
|
Hola Romanc, |
Hola romanc
nosaltres hi vam estar dimarts, entre la pujada i la baixada vam estar unes 5´45h sense correr, ja que les condicions meteorològiques no eren favorables, vent, boira, nevada constant...
Nosaltres hi vam pujar des del Refugi d´Ulldeter , coll de la Marrana i Bastiments amunt que queda a l´esquerra del coll.
Si vols informació més concreta...em pots escriure neus_at@hotmail.com , però seguint les resenyes que us diu el mirlo...cap problema!
Que vagi bé
T.
Jejejeje NO, NOOOOOO!!! A la dreta!!! Ha estat un petit lapsus!!![]()
Arribant al coll a la dreta!!![]()
El Batiments sempre ha estat al mateix lloc!!!jjejeje
Apa, que tingueu bona sortida!!
T. ![]()
Hola.
Nosaltre vam fer el Bastiments ahir, Les condicins eran inmillorables. Un del millors dies que recordo per fer muntanya ni un sol núvol.
La neu estava en molt bones condicions. Vam fer una part de l´ ascensió amb raquetes i l´altre amb crampons. Hi havia molta gent que el va fertot amb raquetes i sense problemes. Des de el parking fins al Bastiments ( amb la calma) unes 4 hores. Despres vam continaur amb la intenció de fer el Pic de l´ infern peró sen´s va fer tard i ens vam quedar al freser. La tornada directes al coll i d´ allà al Refu i al cotxe sense problemes. en total unes 7h 30
Hola!
Estic totalment d´acord amb l´Home Gil: el dia va ser fantàstic!! Des del Bastiments es podia veure Montserrat, la torre de comunicacions de Collserola i el reflexe del mar!!
Només una petita rectificació... Tot i ser tortuguetes, l´Home Gil i jo, del cotxe al Bastiments vam tardar unes 3 hores... (però vaja, no vindrà d´aquí!)
Fins la propera,
6Q
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.