La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Ajuda Pedraforca per Verdet amb neu

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 20 february 2006 - 13:34:29

Ajuda Pedraforca per Verdet amb neu

Aquesta setmana passada vaig anar al Pedraforca i el vaig pujar per la tartera. L´opció més segura i conservadora per anar sol.
M´agradaria saber si es factible i segura la pujada per la banda de Verdet que se que hi ha grimpades. Anar sol no però, es pot fer? La grimpada està condicionada per la neu o amb bon temps és igual que a l´estiu?

Aupa que vull anar aquesta setmana també al Pedra.

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 21 february 2006 - 13:31

Tuesday 21 february 2006 - 13:20
Que passa Larryak!! Com estem.. Ditxos tu que pots anar entre setmana per terres berguedanes!! No sé com estarà el Pedra a dia d´avui. Si que et puc dir que jo vaig pujar-lo el Maig de farà dos anys( aquell any hi havia prou neu) per la canal del Verdet i vam trobar neu continuada des de una mica abans d´arribar al Coll del Verdet i tambe a la part de la grimpada... Cap problema perque en el meu cas hi havia petjada fonda de neu ( traça ja oberta) i nomes havies d´anar posant el peu dins el forat. Ara be, com que aquella zona es molt concurreguda. Hi havia gent "novell" no habituada a pujar en pendents dretes( 40º +o-) i es formaven cues i embussos.
De tota manera  depen de quin tipus de neu hi hagi pot variar molt la pujada a aquests llocs. Nosaltres no vam tenir especials problemes mes que les cues.
Pregunta al refugi en tot cas abans de sortir. Bona sort
Peluo

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 21 february 2006 - 13:31
Gràcies Peluo el problema és per les grimpades i la neu
   Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies