La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Vermicelle al Circ de Cambredase

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 28 february 2006 - 12:58:03

Vermicelle al Circ de Cambredase

Hola a tots, m´agradaria anar a fer aquest corredor i no trobo la ressenya.
algu em pot passar la resenya d´aquest corredor?
I si més no, encara que no sigui la ressenya, em podrieu dir la dificultat i l´horari aproximat que es pot trigar a fer l´ascenció?

Salut i muntanyes!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Tuesday 28 february 2006 - 16:03

Tuesday 28 february 2006 - 13:06
Horari, depèn molt de la neu, però pots tardar entre 4 i 5 hores a fer-ho tot, contant parades per si vols portar corda, grampons etc. Dificultat PD, és molt aconsellable per iniciar-se o si hi ha gent que debuta. I si no, també és molt bonic però no et caldrà res de material si tens experiència. La ruta és fàcil, has de pujar al centre de l´estació de st pere dels forcats, totes les pistes hi pugen, tot i que si n´hi ha de tancades millor que passis per aquestes. Des d´aquí ja es veu el circ, el vermicelle és el de més a la dreta. La baixada la pots fer pel cambredase occidental, llom i pistes, o per la canal chenine, molt ampla i com a màxim 40º, la baixen esquiant i tot. Molt maca la vista de la cerdanya des del cim.
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 28 february 2006 - 13:10

He trobat aixó en una galeria que vam pujar fa temps quan vam fer el corredor

Corredor Vermicelle
Orientación: Pared norte
Desnivel: 270m
Inclinación: 50º en la salida
Tiempo hasta el ataque de la vía: 1h 30min
Tiempo de la vía: 2h 30min
Material: Piolet y crampones
Punto de partida: Pista del aparcamiento de la estación de esquí de Sant Pere dels Forcats (Cerdanya Francesa)
Época óptima: Enero-abril
Descenso: Fácil por la loma sur hasta encontrar los remontadores de la estación de esquí.

http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/97/ 

Tuesday 28 february 2006 - 13:36
Em pensava que hi havia la ressenya a la pàgina!

He estat repassant fotos, mapas etc, i em sembla que puc fer una ressenya de la zona. Vaig molt atrapat, però a veure si al cap de setmana puc penjar alguna cosa

Tuesday 28 february 2006 - 16:03
Buenas...
El 31 de diciembre la hicimos y colgué la reseña.. ha llovido mucho desde entonces.. así q tomátelo como quieras. http://www.madteam.net/foro/ver.php/piadas_2416.html
Suerte,
i.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies