Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
ja veig que molts heu estat al vignemale, i nosaltres volem fer-ho a l´agost.
La nostra pregunta és, si algú ha fet tots els tres mils, que si no vaig errat crec que son 10 ?, Es poden fer en una sola jornada, tenint en compte que el refugi escollit seria el de bayssellance ?
gràcies a tots
Tritó![]()
11 Respuestas
Última respuesta Monday 6 march 2006 - 19:01
Bones!! Jo vai anar fa un parell d´anys i vai poder fer la volta sencera al glaciar en una jornada. Vai sortir des de l´embassament de Ossue i vai pujar el petit vignemal per la normal, pel refugi. En arribar vai veure la cresta-pared fins al Chausenque i em vai acollonir una mica: la resenyan de PD pero anava en solo i sense material, així que vai baixar, vai tornar enrera a buscar la normal del Pique Longue. Des de la glacera tens més bona prespectiva i te n´adones de que no es tan vertical i sembla realment PD. La pujada al Pique Longue, es facil tot i que no es puja amb les mans a la butxaca, sobre tot, s´ha d´anar al tanto amb la caiguda de pedres. La resta de la cresta fins al Montferrat es fa molt cómode i no te cap problema. Al Tapou no vai arribar (tampoc vai fer les agulles del Cerbillona ni del Clot de la Hount) pero a les resenyes posa que tot i se r facil el terreny es més descompost.
La volta sencera i tornar a l´embassament d´Ossue ja dic, la vai fer en una jornada de 10 hores , en solo i en plan molt lleuger. A partir d´aqui fes comptes, jejeje...
res, disfruteu i si no teniu presa entreteniu-vos una miqueta en el tram petit vignemal Pique Longeu, ja que jo no ho vai poder fer...
Illeta, moltes gràcies, perqué m´has tret molts dubtes, ames sent diumenge i dema dilluns, tu ja saps com son els diumenges, sobre tot a la tarda.
Tinc molta il.lusió de fer aquest massís, ja que quan vaig fer el taillon, brecha i baixar per cotatuero, i més endevant vaig fer el mont perdut desde Nerín, i d´aixó ja fa sis anys, vaig comprar unes postals del Vignemale, vaig tenir... d´aquesta muntanya. Ara ja estic bastant documentat i amés he comprat el llibre "Vignemale el Señor del Pirineo" .
Una curiositat, ho vas fer tu sola?,
Illeta, moltes gràcies i estarem en contacte!
Hola Llong, en primer lloc et confirmo que soc un "tritó mascle". Es que aixó dels "alias", ja sol passar.
Segons tot el que dius tu i els altres companys que han fet aquesta muntanya, esta clar que no vull marxar d´alla sense fer com a minim cinc pics, de tota manera no aniré sol i tot dependrà del estat físic de tots i del temps, esclar.
Aprofito per agraïr a tots els que ús agrada la muntanya i la naturalesa, poder estar en contacte en aquest forum, ja sigui per preparar excursions com per explicar les ja realitzades; és d´aquesta manera que tot i estar a casa, sempre tenim les valls i els cims, mes aprop.
fins ara !!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.