La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Serra del Port del Comte

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Sunday 5 march 2006 - 18:18:54

Serra del Port del Comte

Dissabte van intentar fer la Tossa Pelada i el Pedró dels Quatre Batlles a la Serra del Port de Comte. Pel que sembla, tan sols vam fer el primer cim, ja que la boira i les condicions metereològiques han estat desfavorables i no ens hem enterat de res. Com tinc la càmera digital al servei tècnic, no disposo de cap foto, però he pujat aquest relat per si us ve de gust saber qui, què i com ha anat. Salut i muntanyes

Relat : http://www.madteam.net/usuarios/aventuras/relato.php/SemifiascoalaserradelPor.../246.html

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Monday 6 march 2006 - 11:39

Sunday 5 march 2006 - 23:58

Hola Amunt,

Una llástima que os fes mal temps el dissabte. Pero consolat pensant que mentre vosaltres gaudiau de l´ascensió altres ens estavem maxacant a la feina o a la escola...
En contrapartida, avui diumenge hem tingut la sort de coneixer als amics Narihnan, Tonimid i Joan, amb els que hem fet una bonica ascensió matinal a San Jeroni desde la masí de la Vinya Nova, tal com explica en Narhinan en el seu post.
Si tinc temps penjaré el relato que vaig escriure fa dos anys quan vam pujar la Tossa Pelada i el Pedró dels Quatre Batlles a l´hivern... i amb un temps collonut...
Per cer, que tal les raquetes?
Enric

Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 march 2006 - 09:17

Hola Enric, em vols posar les dents llargues, eh?. Heu fet l´excursió que més vegades he fet a la meva vida, ja que, durant anys i anys, quan estava a Collbató a l´estiu, amb altres companys la feiem sovint. Les raquetes m´han anat perfecte, t´ho anava a dir pel correu privat, però ja t´ho comento ara. I de la companyia ja ni et parlo, ... brutal!!, ara que tu també anaves ben servit, eh?. Salut

Monday 6 march 2006 - 11:02
  Bon Dia Amunt!! Nosaltres vam tenir pijtor sort, vam suspendre la sortida a als Fajols preparada per el diumenge.. Maleït Torb!!
Els companys amb els que havia d´anar ja havien suspes la sortida el passat diumenge 19 de Febrer... La veritat que està fent un hivern amb uns caps de setmana que deu n´hi do
Tant se val aixi tindrem motius per tornar a preparar una tercera...
Salut i Amunt
  Peluo

Monday 6 march 2006 - 11:39
La moral sempre per sobre de tot. Realment és curiós, perqué efectivament enguany la cosa s´espalla quasibé cada cap de setmana, mentre que l´any passat, llevat de dues sortides que vam fer amb boira, vam gaudir d´uns caps de setmana molt bons. El torb és un mal rotllo i val la pena, si es pot, evitar-lo i eludir les seves conseqüències. Ara bé, jo m´ho miro des d´una altra perspectiva, gràcies al torb he conegut a la Nurimosa i a en Pratenc (amb qui tenia ganes de coincidir), ja que ells diumenge volien anar a raquetejar a Vallter i, vistes les perspectives, van ajornar-ho. Una abraçada

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies