Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Dissabte van intentar fer la Tossa Pelada i el Pedró dels Quatre Batlles a la Serra del Port de Comte. Pel que sembla, tan sols vam fer el primer cim, ja que la boira i les condicions metereològiques han estat desfavorables i no ens hem enterat de res. Com tinc la càmera digital al servei tècnic, no disposo de cap foto, però he pujat aquest relat per si us ve de gust saber qui, què i com ha anat. Salut i muntanyes![]()
Relat : http://www.madteam.net/usuarios/aventuras/relato.php/SemifiascoalaserradelPor.../246.html
4 Respuestas
Última respuesta Monday 6 march 2006 - 11:39
Hola Amunt,
Una llástima que os fes mal temps el dissabte. Pero consolat pensant que mentre vosaltres gaudiau de l´ascensió altres ens estavem maxacant a la feina o a la escola...
En contrapartida, avui diumenge hem tingut la sort de coneixer als amics Narihnan, Tonimid i Joan, amb els que hem fet una bonica ascensió matinal a San Jeroni desde la masí de la Vinya Nova, tal com explica en Narhinan en el seu post.
Si tinc temps penjaré el relato que vaig escriure fa dos anys quan vam pujar la Tossa Pelada i el Pedró dels Quatre Batlles a l´hivern... i amb un temps collonut...
Per cer, que tal les raquetes?
Enric
Hola Enric, em vols posar les dents llargues, eh?. Heu fet l´excursió que més vegades he fet a la meva vida, ja que, durant anys i anys, quan estava a Collbató a l´estiu, amb altres companys la feiem sovint. Les raquetes m´han anat perfecte, t´ho anava a dir pel correu privat, però ja t´ho comento ara. I de la companyia ja ni et parlo, ... brutal!!, ara que tu també anaves ben servit, eh?. Salut![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.