La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >puigmal des d´Er

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 28 march 2006 - 15:32:27

puigmal des d´Er

Ep penya,

Aquest dissabte tinc la intenció, un cop més(...l´últim cop vam haver de canviar pel Noucreus ja que a Barna no quedaven ni raquetes ni grampons per llogar!Però vam fer el noucreus amb grampons, 1a vegada que me´ls posava, i...GENIAL!!!) de fer el Puigmal des d´Er. No torraré amb que m´expliqueu l´itinerari ja que me l´heu explicat ja repetidament; només vull saber ,si algú ha estat per la zona, estat de la neu, si calen encara(ho dic per la calda que fa...)raquetes i/o grampons...
A la tarda trucaré a l´estació aviam que em diuen, però si algú pot fer cinc cèntims, no estarà de més...
Gràcies!

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Wednesday 29 march 2006 - 16:37

Wednesday 29 march 2006 - 15:23
Hola Pol. He pujat el Puigmal aquest dilluns però des de Núria.

De neu, n´hi ha a dojo, tones i tones. L´estat variava amb l´hora del dia i la cota.

A primera hora (8:30) molt dura pel regel de la nit, i a mesura que picava el sol (encara que només sortia de tant en tant) s´empastifava.

A les 16:00 hores i a cotes baixes (+- 2.000 m), totalment pastelona i fastigosa.

No sé com estarà aquest cap de setmana però, per lògica i amb aquest sol, estarà pitjor.

Jo de tu, portaria requetes.

Que tinguis un bon cim.

IGN

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 29 march 2006 - 16:37
Gràcies!
   Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies