La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >On puc llogar neopré per a fer barrancs *****URGEN...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 10 april 2006 - 21:32:05

On puc llogar neopré per a fer barrancs *****URGENT****

Hola a totes i a tots!

Aquest cap de setmana vaig a fer descens de barrancs i necessito llogar un neopré però no sé on ho puc fer. Necessito ajuda!!!!, la meva situació cada vegada és més desesparada

Siusplau, digue-me llocs a Barcelona (també podria a Terassa o a Sabadell) on pugui llogar un neopré (millor sí és per a barrancs però un de submarinisme ja méstà bé) que ém serveixi per a fer barrancs

L´únic lloc que he trobat a Barna que en lloguin és a JOM Big Wall, algú en sap quelcom???

Em reafir-m´ho........ AJUDEU-ME!!!!!

Salut i peles!!!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Wednesday 12 april 2006 - 10:31

Monday 10 april 2006 - 21:41
JOM big wall   C/ Enamorats nº 36 (o 39.... )  entre Padilla y Castillejos y por debajo de la calle Aragón....  Tlf. 93 231 16 72 

Ves a partir de las once de la mañana  o por las tardes a partir de las cinco...aunque mejor llama antes...       Dale recuerdos a Joaqui de mi parte...

Pekas

Ocultar todas las respuestas      
Monday 10 april 2006 - 21:48
Hombre si vas hacia guara lo tienes facil, alli das una patada y salen 18 sitios q alquilan material, si vas pa otra zona nuse, en sant aniol en el camping de abajo tb alquilaban pero hace años q no voy
 si te sirve de algo.....

Tuesday 11 april 2006 - 08:46

Hola,

diria que a la tenda Vèrtic de Barcelona també en lloguen neoprens per barrancs. Et passo les dades de la tenda per si ho vols preguntar:

VÈRTIC BARCELONA
C/. Rocafort, 135
93.511.66.76

Apa, adèu!!

Wednesday 12 april 2006 - 10:31

Uf!!! Ja tinc el neopré, moltes gràcies per la vostra ajuda.
Al final he anat a JOM Big Wall al carrer enamorats (al costat d´on treballo, millor impossible). El neopre es especific de barrancs i em costa 25 eurets des d´ahir al dimarts vinenet (una setmaneta).  Crec que el preu està més que bé i a més no m´ha fet deixar cap dipòsit  ni cap història rara. LLoc totalment recomanable!!!!

Gràcies de nou, sou uns cracks!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies