La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Juclar i Siscaró

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 29 may 2006 - 11:07:55

Juclar i Siscaró

Hola! Canvio de feina i m´agafo entremig uns dies de festa.

Tinc pensat anar dijous i divendres als estanys de Juclar i la zona de Siscaró. Potser un recorregut circular dormint a Siscaró. Sabeu com estan els refugis ultimament? son lliteres amb marfega o sense marfega?
tenia pensat fer algun pic. La ressenya del pic d´Escobes de l´Amunt es molt sugerent. Tema neu com esta? fan falta raquetes o amb botes i polaines ja en tinc prou?

Quan tingui la ruta mes dissenyada envio proposta al general

salut i alegria!

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Monday 29 may 2006 - 20:24

Monday 29 may 2006 - 11:18
El de Siscaró no et puc ajudar, però el de Juclar em sembla recordar que només hi ha les lliteres sense marfegues ni res, i el recordo una mica fred, però ara aquest ja no serà el problema. Raquetes ja, ni pensament, però uns grampons i unes polaines t´aniran bé per si comences a caminar d´hora i has de travessar alguna congesta.

Sort

Ocultar todas las respuestas      
Monday 29 may 2006 - 11:19
Bon dia Quique... Molt bona zona la que tries...
Jo vaig estar ara fa un any al refugi de Siscaró. Al de Juclar ja fa més temps. El de Juclar era bastant gran i està situat el llac del seu mateix nom, uns 50 m. per sobre.
El de Siscaró és més petit i acollidor, i estava en molt bon estat. Si no recordo malament, com quasi tots els refugis andorrans, les lliteres són metàliques i sense màrfega.
salut, sort i més alegria!

Monday 29 may 2006 - 12:25
gracies als dos!
mica en mica vaig perfilant pero tenint aquests dos refugis a ma es perfecte per fer una bona ruta circular per un parell de dies!
A veure si algu es pot apuntar

Monday 29 may 2006 - 15:34
Hola Quique, intentaré ajudar-te una mica. Primer de tot les raquetes sobreres completament, no hi ha necessitat d´agafar-les. Grampons i piolet no estan mai de més, tot i que nosaltres no els vam fer servir, doncs l´estat i el gruix de la neu tampoc ho van fer necessari. Des de l´Escobes es veia el cordal del Siscaró força net de neu i el pic pròpiament dit pràcticament pelat. El refugi de Siscaró fa temps que no el trepitjo, per tant, no puc dir-te res, únicament que ara fa uns anys estava en molt bon estat. El de Juclar, com sempre, perfecte. Net, amb lliteres metàl.liques, sense matalàs (estan tancats a pany i forrellat en un annex), taula i llar de foc. L´indret és molt pelat, per tant, no hi ha llenya. La meva recomanació passa perque aneu agafant fusta de pujada, per la zona del riu, ja que un cop a la coma alta no hi ha un sol arbre. Depenent de la colla que sigueu doncs porteu més o menys troncs. L´entorn és de primer ordre, per tant, gaudi-ne tot el que pogueu. Salut i muntanyes
Monday 29 may 2006 - 20:24
gracies Amunt. Doncs agafare els grampons i el piolet, despres de llegir la teva ressenya, no sigui que m´en recordi d´ells al passar la rimaya! :)
En principi hi vaig sol, aixi que poca llenya agafare pel cami, es entre setmana i suposo que poca gent hi haura disponible! segons com ho vegi fare una ruta circular per les dues valls sense coronar ja que sol tampoc m´agrada fer molt la cabra si les coses no estan clares.
Ja explicare a veure com va!

salut i alegria,
Quique

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies