La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Maladeta oriental

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 5 june 2006 - 08:21:59

Maladeta oriental

Pista oberta i transitable fins la Besurta (1920). Neu a l´alçada dels portillons, amb poca traça i un tant incòmode al pas. Rimaia tancada. Coll de la Rimaia amb neu dura i un parell de trams en mixte, però almenys amb petjada oberta. Bona sortida al coll, especialment per la dreta. Si s´opta per l´esquerra, la sortida és amb roca neta i amb bons sortints. Aconsellable, especialment de baixada, escollir el tram de la dreta (segons direcció de pujada), ja que la sortida és més neta i l´inclinació, a l´inici, menor.

Pista abierta y transitable hasta la Besurta (1920m). Nieve a la altura de los portillones, con poca huella y algo incómoda al paso. Rimaya cerrada. Collado de la Rimaya con nieve dura y un par de tramos en mixto, pero al menos con huella. Buena salida al collado, especialmente por la brechita de la derecha. Si se opta por la izquierda, la salida presenta roca limpia con buenos agrarres. Aconsejable en especial de bajada escojer la brecha de la derecha (según dirección de subida) puesto que la salida es más limpia y la inclinación, al inicio, menor.

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Monday 5 june 2006 - 10:11

Monday 5 june 2006 - 08:33
Hola "una chica", jo afegiria: recomanable pujar pel coll de la Rimaia i baixada pel canto del Collado Maldito ( Pic Abadias opcional), glaciar de l´Aneto i tornada a la Renclusa....Es una bona opcio per fer tot un cercle i tenir una bona visio de la zona.
Salut

Hola "una chica",yo añadiria: recomendable la subida  (como comentas) por el collado de la Rimaya y bajada por el lado del Collado Maldito( ascension opcional del Pico Abadias), glaciar del Aneto y retorno a la Renclusa....Es una buena opcion para hacer todo el circuito y tener una buena panoramica de toda la zona.
Saludos

Peluo

Ocultar todas las respuestas      
Monday 5 june 2006 - 08:41
Doncs tens tota la rao!!!! Varem estar a punt de fer-ho però no teniem clara com era la baixada de l´Abadías i no ens vam voler embolicar massa ja que voliem tornar d´hora a casa que avui tocava treballar  De fet ens hi varem apropar cap a l´Abadías, perque a més era d´hora....però mira...jo també tinc el genoll molt cascat, feia dies que no feiem res, ens quedava el trencacames de la baixada (ja no recordava les pedres ) i vam optar per lo còmode...ara no hem diguis que és factible que hi torno eh!!!!
Per cert....una ascensió ben tranquila....superats els portillons quasi no vam veure a ningú, sols al cim....quan pujavem baixava un noi...quan baixavem pujava una parella...bé i ens vam trobar tres nois que pujaven pel coll de la rimaia....Bon contrast amb la ja clássica processo que es veia cmí de l´Aneto.

Monday 5 june 2006 - 09:49
Hola "una chica", efectivament contrasta tota la gran quantitat de gent que va cap a l´Aneto i la tranquilitat de la Maladeta...Ara be, tens tota la rao, per anar cap el Collado Maldito, no esta gens senyalitzat i hi ha algun pas amb el Cregüeña de fons.. que ....Jo vaig anar amb una colla de gent...i anavem amb guia de la "Compa" que coneixia el cami. Per cert, saps si Madveras i cia han marxat als Alps? Em van dir que hi anirien a començaments de Juny....
Salut
Peluo

Monday 5 june 2006 - 10:11
Pos sip...varen marxar divendres direcció Gran Paradiso ...espero que els agradi la setmaneta alpina

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies