Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola a tots/todos
mi consulta es sencilla es acerca de la subida a la forcanada por el sur (Arriu Nere ta naut)he encontrado aqui :http://www.madteam.net/rutas/excursionismo/0.399.FORCANADA2881mporlaValdethArriuNere
una reseña de la misma del año 99 no si alguien ha subido recientemente y me puede aportar algo mas de información, la dificultad de la canal y de la cresta puesto que he leido que puede ser algo mas expuesta que lo que indica la reseña, asi como material que llevaisteis.
muchas gracias!!!!
8 Respuestas
Última respuesta Friday 16 june 2006 - 14:19
Ola pitufet!
Jo tinc pensat fer el Forcanada(Mal des Pios) el dimarts amb una colla que estarem en familia, osigui que si hi ha algun inconvenient, ja tinformaré a partir del dijous que tornare a estar devant el comuter. Pero es probable que faci sols l´aresta superior, depèn de com ho vegi de temps. Ah i respecte el material no es de menys portar sempre una petita corda de 20 metres i 8mm( quasi no pesa), per si les mosques... i algun clau, baga(material ràpel, algun cordino fi per nus blocant)... aquestes asencins segons per on et fiquis sempre et pot nar be per fer un petit ràpel, o qualsevol daqestes coses.
I ara que recordo em sona que algu em va axplicar de un petit ressalt de 2 metres quasi arrivant al coll, i que hi ha un clau... pero tranqui que t´informo el dijos que be.
Ola pitufet!
Jo tinc pensat fer el Forcanada(Mal des Pios) el dimarts amb una colla que estarem en familia, osigui que si hi ha algun inconvenient, ja tinformaré a partir del dijous que tornare a estar devant el comuter. Pero es probable que faci sols l´aresta superior, depèn de com ho vegi de temps. Ah i respecte el material no es de menys portar sempre una petita corda de 20 metres i 8mm( quasi no pesa), per si les mosques... i algun clau, baga(material ràpel, algun cordino fi per nus blocant)... aquestes asencins segons per on et fiquis sempre et pot nar be per fer un petit ràpel, o qualsevol daqestes coses.
I ara que recordo em sona que algu em va axplicar de un petit ressalt de 2 metres quasi arrivant al coll, i que hi ha un clau... pero tranqui que t´informo el dijos que be.
gràcies Wallas!!!
jo soc net de Betren, i ho conec he mirat els francesos i no pinten gens bé, el unisys tampoc dona bones referències,entrara dema al mati mes fort, a veure que em diu la padrina que es una crack x aquestes coses!!! per al cap de setmana ja em diràs alguna cosa en principi jo posposo la sortida.
Respecte al material es lo que portava preparat corda de 20 x 8mm bagues i .... tema clau em sembla que no !!! ;) a veure en principi no cal però ...sempre millor portar aquelles coses
que dius que mai faràs servir!!! Jejeje
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.