La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Propuesta: cresta dels besiberris

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 3 july 2006 - 11:06:59

Propuesta: cresta dels besiberris

Tengo planeado hacer la cresta de los Besiberris vivaqueando una noche. En principio si nadie se apunta voy solo. Si la meteo es mala tocarà pasar al plan B y hacer alguna otra cosa de montanya pues solo tengo estos dos dias.

Que: montañismo
donde: Pirineos - Alta Ribagorça - Boí - Besiberris
cuando: 2006-8-8 a 2006-8-9

Más Informacion: cresta dels besiberris

MIQUEL ANGEL APESTEGUIA

expandir todo contraer todo 16 Respuestas Última respuesta Thursday 27 july 2006 - 08:44

Monday 3 july 2006 - 11:34

Hola
Pots ampliar informació sobre la teva proposta? Jo aquests dies estic de vacances però no marxo, només sortides puntuals. Si la teva proposta no és molt "bèstia" per a mi igual faig per un.
Si vol contactar-me directament: narhinan@madteam.org

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 4 july 2006 - 02:26
Narhi, Narhi, no t´encigalis amb les cretes que les carrega el diable...

Aupa maco que fa dies que no coincidim.
Jo també faria aquesta sortideta però treballo per gràcia o desgràcia.

Tuesday 4 july 2006 - 10:40
Penso que si que es una mica bestia anar sol, la informació que m´havien donat no era tan agoserada, algún paset i un rapel, potser autosegurant-se? de totes formes no és dificil pero millor anar acompanyat. Jo visc fora Catalunya i tinc poques oportunitats de sortida. Dia 7 arribo a Aramunt (Pobla de Segur) que es el meu poble i la idea seria 8 i 9 dormint pel que he vist als foros al vivac de los pajaritos sota el besiberri nord, la progresió encigaladora pero facileta, pasets de III.
Seria quedar dia 8 a Cavallers a mig dia, hora a concretar per pujar amb calma i reservar tota la cresta pel 9. Material no hi ha problema.
Estic sorprés, escrivia una mica incredul, no esperaba resposta tan rapidament, realment això funciona.

Tuesday 4 july 2006 - 11:14
Buenas Miquel Angel i Narhinan.. a ver jo com diu el Narhinan si la proposta no és molt molt bestia faria via, tinc dissabte i diumenge lliure i ganetes de cresta, com encara estem a dimarts miraré d´informar-me de la cresta per veure que si es assequible o no pel meu nivell i aniré mirant el foro a veure que dieu, apa a cuidarse!
Tuesday 4 july 2006 - 12:19
Buenas again! a veure que m´assembla que m´emosionao, parleu del mes d´agost, ufff.. queda un mes... m´estat informant i no m´importaria fer la crestilla, així que segons s´apropi el mes d´agost parlarem, a veure si coincidim!
Wednesday 5 july 2006 - 00:08
Ui Miquel Àngel! si escrius aquí s´ha d´anar amb compta, que tot el dia hi ha gent que vigila

Bé, doncs sembla que la cosa comença a agafar forma. De moment jo també m´ho curro, per treuren les pròpies conclusions, vejam si la cosa fa per a mi o no fa, que com ve a dir l´amic Larriak (ei!  quants dies, vejam si fem alguna cosa), más vale prevenir que currar, jeje!

Jimiton, tu ets el de Valls o més avall, oi? Crec que tenim companys de sortida comunts. Mira, veus, potser ara ens coneixerem.

En continuem parlant en obert o per mail, d´acord?
Vinga, doncs, anar-hi anant

Wednesday 5 july 2006 - 08:48

Boon dia! Sembla que farem via! Només dir a Narhinan que efectivament soc de Valls o más avall...exactament al costat de la terra del calçot, de Tarragona, je, je
Bueno estem en contacte per acabar de enllestir lo tema. deuu!!

Wednesday 5 july 2006 - 13:31
m´acaben de enviar un mail uns colegues que s´en van aquest cap de setmana a fer-la, o sigui que informació de primera ma.
en quan al contacte us deixo el meu correu i així podrem concretar quan s´aproximi la data, que tampoc falta tant... taller.tgz@coac.net

Wednesday 5 july 2006 - 16:27
Per fer la cresta penseu que teniu diferents opcions per atacar:

- Des de el refugi de Besiberris, però cal arribar-hi d´hora... doncs es col·lapsa amb facilitat.
- Des de l´Estanyet de Riumalo, amb una zona acondicionada per bivaquejar o parar tenda.
- Des de la bretxa on hi havia el refugi, això si, amb risc de tempesta, millor no bivaquejar allí.

El Besiberri nord es buscar la pujada mes fàcil i si es complica retrocedir i buscar la pujada fàcil de nou.
Fins als ràpels la dificultat no es massa remarcable. Després d´aquests cal superar el muret de III dreta a esquerra. El segueixen passos aeris però gens complicats. Mireu de fer via doncs sinó passen les hores volant i acostuma a estar bastant concorreguda.

Wednesday 5 july 2006 - 23:25
 jimitón jejeje vam coincidir a Madstage. Ahir vaig anar a escalar amb les tres màquines amb les que vam estar.
Aupa quina gràcia trobar-vos

Thursday 6 july 2006 - 21:24
Doncs, res, que de moment m´he apuntat a l´activitat. Ja diràs més coses així que el tema estigui més definit i/o s´acostin les dates.
Mentre tant, anar-hi anant

Saturday 8 july 2006 - 20:22
nosotros hemos estado haciendo la cresta de Besiberris el fin de semana pasado y aunque nos llovío un poquillo pudimos hacer hasta el Besiberri Sud. Un par (Fern por supuesto que sí) llegaron al Comaloforno contrarreloj mientras venía la tormenta.
Podeís ir abriendo boca con algunas fotos que tengo aquí que creo os pueden ser de interés y utilidad:
http://www.summitpost.org/mountain/rock/205873/besiberris.html
a mí me ha encantado, es un ambiente espectacular.
que tengáis mucha suerte con el tiempo y que la disfrutéis

Saturday 8 july 2006 - 20:22
nosotros hemos estado haciendo la cresta de Besiberris el fin de semana pasado y aunque nos llovío un poquillo pudimos hacer hasta el Besiberri Sud. Un par (Fern por supuesto que sí) llegaron al Comaloforno contrarreloj mientras venía la tormenta.
Podeís ir abriendo boca con algunas fotos que tengo aquí que creo os pueden ser de interés y utilidad:
http://www.summitpost.org/mountain/rock/205873/besiberris.html
a mí me ha encantado, es un ambiente espectacular.
que tengáis mucha suerte con el tiempo y que la disfrutéis

Sunday 9 july 2006 - 03:33

Rafaaaaa me has abierto el apetito. Quiero esa cresta ya!!!!!!

Que increhible crestote. jejeje

Thursday 13 july 2006 - 01:39
Hola a tots:

Jo també estic interessat en fer la Cresta. Jo sóc de Lleida, encara que visc al Maresme.

Per aquelles dates estaré per Lleida, així que ja quedarem amb més concreció.

Fins després i ja parlem.

Jordi

Thursday 27 july 2006 - 08:44
eII que se acerca el día. Al final es muy posible que pueda venir.
Ya concretamos

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies