La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >_desconec la zona//NÚRIA/ULL DE TER// Pic de la do...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 11 july 2006 - 13:43:35

_desconec la zona//NÚRIA/ULL DE TER// Pic de la dona-Pic de Bastiments-Pic de l´Infern-Pic de Freser

Aquest diumenge tinc pensat sortir desde Vallter 2000 cap al pic de la Dona, d´alli nar crestejant direcció oest, passant per Bestiments, Infern, fins al pic Freser, que d´alli vaixaria direcció sud fins a trobar el GR-11(Camí de ull de ter-núria) i tornar fins a Vallter.

desconec completament la zona, no se si em trobare cresta de roques o serà un passeig per un bon llom de montanya...., algun pas per equipar.....
demano:
-Serà una grimpadeta de un III-IV, o una senyora cresta on s´a de portar material?...en aquest cas quin material?
-es fiable una possible escapada des del pic de Bastiments fins al coll de la Marrana(gr11)?
-i des del coll de Freser fins al gr 11?
-Descendre des del pic Freser en línea recte rumb sud fins  a trobar el gr 11 és fiable?, o val mes retrocedir fins al coll de freser?

PD. Jo acostumo a portar algunes bagues, arnés casc, corda 20 mts 8mm. Alguna recomenació?
Merci.

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Tuesday 11 july 2006 - 16:31

Tuesday 11 july 2006 - 13:53
Suposo que no es conya, sinó, he picat. Són tot lloms, tot, fes el que vulguis però no agafis res de material. Del Freser es pot baixar, del bastiments tb, de l´infern pots anar cap a la cabana de tirapits per agafar el GR. Agafa força aigua, això si. És senderisme per lloms amples. Del Freser a l´infern un xic més estret però es caminar...com a molt arrepenjar les mans a la pujada a l´infern i si ho fas per la cresta, ja que hi ha un sender que la flanqueja.
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 11 july 2006 - 14:05
Ah, perdona, l´ordre és Bastiments, Freser, Infern, es que veig que poses l´infern entre bastiments i freser, i no és així. De l´infern o baixes cap a la cabana de tirapits o al coll de Freser (2790m) per anar a buscar el GR, del freser si que pots baixar directament. I desde el bastiments es un dels senders mes trepitjats de catalunya en direcció al coll de la marrana. Que vagi molt bé i vigila durant la jornada si hi ha risc de tempesta que la zona és tempestuosa. Bones muntanyes!
Tuesday 11 july 2006 - 16:06

Poc mes es pot afegir al que t´ha comentat l´oi.

La única cresta que requereix equipament es la cresta NO del Infern(algun paset de III que es pot fer fins i tot sense material) , pero a aquesta si accedeis des de la vessant Nord, ja sigui pel mateix esperó NO o be flanquejant per darrera del Freser.

Si t´es útil, fa uns quans estius en vaig endur el meu gos Lesther a fer la Travessa Bastiments-Freser-Infern i no va patir gaire.

Per cert les vistes des del Infern son una passada, es un cim molt agraït.

Disfruta de la travesa, ah! i no carreguis molt material que t´esperen ben be unes 6-7h si no recordo malament.

Tuesday 11 july 2006 - 16:31
merci a tots suposo que no tindre problemes, fins hi tot macompanyara el gos , (qe es mes espavilat que jo!), po ara que men recordo .... magradaria  saber si sabieu per on queda l´entrada del barranc del riu freser, suposo que queda una mica mes avall del coll de freser creuant el GR11??

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies