Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Aquest diumenge tinc pensat sortir desde Vallter 2000 cap al pic de la Dona, d´alli nar crestejant direcció oest, passant per Bestiments, Infern, fins al pic Freser, que d´alli vaixaria direcció sud fins a trobar el GR-11(Camí de ull de ter-núria) i tornar fins a Vallter.
desconec completament la zona, no se si em trobare cresta de roques o serà un passeig per un bon llom de montanya...., algun pas per equipar.....
demano:
-Serà una grimpadeta de un III-IV, o una senyora cresta on s´a de portar material?...en aquest cas quin material?
-es fiable una possible escapada des del pic de Bastiments fins al coll de la Marrana(gr11)?
-i des del coll de Freser fins al gr 11?
-Descendre des del pic Freser en línea recte rumb sud fins a trobar el gr 11 és fiable?, o val mes retrocedir fins al coll de freser?
PD. Jo acostumo a portar algunes bagues, arnés casc, corda 20 mts 8mm. Alguna recomenació?
Merci.
5 Respuestas
Última respuesta Tuesday 11 july 2006 - 16:31
Poc mes es pot afegir al que t´ha comentat l´oi.
La única cresta que requereix equipament es la cresta NO del Infern(algun paset de III que es pot fer fins i tot sense material) , pero a aquesta si accedeis des de la vessant Nord, ja sigui pel mateix esperó NO o be flanquejant per darrera del Freser.
Si t´es útil, fa uns quans estius en vaig endur el meu gos Lesther a fer la Travessa Bastiments-Freser-Infern i no va patir gaire.
Per cert les vistes des del Infern son una passada, es un cim molt agraït.
Disfruta de la travesa, ah! i no carreguis molt material que t´esperen ben be unes 6-7h si no recordo malament.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.