Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola a tots/es.
El cap de setmana passat la meva dona i jo vam fer la ferrata de les Baumes Corcades. Era la nostra 3era ferrata ,després de la Olmo-Urquiza (La Pertusa) i la Feixa del Colom, i no sabiem molt bé que ens trobariem pero la vam poder recorrer de meravella (oju, la vam començar a les 3 de la tarda. Per la gent que vam veure baixar, fer-la abans és un suicidi calorifer. La gent baixava desfeta de calor després de haber consumit 3.5l d´aigua entre dues persones). Jo, fins i tot, em vaig atrevir a fer el pont tibetà. Total, que arribat a un punt ens vam trobar que hi havía un variant (suposadament molt dífícil) que desconeixiem ja que no n´haviem lleigit res ni per internet ni a cap llibre. Nosaltres ens vam enfilar cap a dalt pel camí estandart.
La qüestió es que he remenat una mica per internet i no trobo cap descripció de com és aquesta variant de l´Esperó, ni a ningú que l´hagi fet o tingui una mínima idea de com és de díficil o que t´hi pots trobar. Tant nova és? jo no ho sé, pero vaja, que mágradaría que si algú en sap alguna cosa, o l´ha fet, ens la descrigui una mica per saber que hi ha més enllà del cartell...
Mercés.
2 Respuestas
Última respuesta Wednesday 12 july 2006 - 14:45
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.