La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >enllaç 2 pics cerdanya.

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Sunday 23 july 2006 - 23:33:25

enllaç 2 pics cerdanya.

Hola a tothom.
vull anar a la cerdanya i la veritat es que només em falten per fer els pics mes secundaris. aviam si per aprofitar la sortida sabeu quins 2 o 3 pics podria enllaçar en una sola excursió (no exageradament llarga) i (amb cresta i passos de II com a molt) de les zones:
setut-sirvent, etc (sense passar per la tossa plana de lles)
tosseta vallcivera-la muga.
graciessssss.

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Tuesday 25 july 2006 - 08:55

Tuesday 25 july 2006 - 08:55
Hola Franciscu! Precisament a començaments de Juliol vaig tancar un compte pendent que tenia....La Muga. El 2005 vaig voler pujar per la vall de la Llosa i pujar La Muga des de Prat Xuira. Pero no vaig saber encertar el cami. I per poder fer la Muga vaig pujar en un dia a Cap de Rec i pujant la Tossa Plana de Lles vaig fer la cresta fins La Muga i tornar... Vaig trigar en total unes 6h.( anar i tornar) i la veritat que ho recomano. La vista dels Estanys de la Muga i la cresta que has d´anar buscant els millors llocs ( hi ha algun pas de I, II). Pero en general es molt facil de fer. I si tens un bon dia les vistes de La Maladeta, La Pica i Andorra son bestials.
No se si t´he ajudat en alguna cosa...
Salut i Muntanyes
Peluo

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies